Trakker, aqua, Fox???


Plaats reactie
Gebruikersavatar
Lars Akkermans
Berichten: 185
Lid geworden op: 21-08-2003 02:00

13-01-2007 00:11

Beste damens heren,

Ik ben vanplan om binnenkort nieuwe molens te gaan aanschafen, namelijk de Daiwa Infinity 5500.

Ik wil daarvoor graag een nieuw foedraal aanschaven. Nou is de smaak gevallen op losse pounches.

De Trakker super armo multihood sprak me erg aan, maar ook de Aqua Complete Rod Sling System sprak me wel aan, het nadeel hieraan vond ik dat hij bij de losse rod sleeves niet helemaal dicht is, maar tot onder de molens.

Maar ook de Fox Quiver combo sprak me wel aan, hieraan vond ik het nadeel dat de losse sleevs uitsteken boven het foedraal en dat er niet een hoes voor is om eroverheen te trekken.

Ik wil dus een foedraal, wat voor een goede bescherming bied voor mijn hengels, en waar ik ook mijn molens kwijt in kan zonder problemen, niet dat ze helemaal opgepropt zitten. Ook moet ik mij schepnet en schepnetsteel, steunen en oval in kwijt kunnen.

Welke van de 3 zouden jullie aanraden, en met welke reden. Welke heb je zelf en wat vind je er fijn aan, en wat vind je er minder aan.


Ik had al veel informatie gehaald uit vorige topics, maar tocht net niet wat ik wilde weten, vooral van Trakker was weinig te vinden.


Met vriendelijke groet,
Lars Akkermans
Gebruikersavatar
lust frank
Berichten: 816
Lid geworden op: 24-09-2004 22:50
Locatie: Koolskamp - België
Contacteer:

13-01-2007 11:08

Hoi Lars,

Ik gebruik momenteel nog altijd die van Wychwood zijn wel moeilijk te vinden hier in onze landen, maar vind het één van de betere.
Moest ik eventueel een nieuwe moeten kopen en ik kan werkelijk niet aan Wychwood komen dan zou ik kiezen voor de pouches van Trakker.
Zijn qua afwerking ook super in orde.

Mvg
Frank
----------------------------------------------------
bezoek onze site en forum http://www.carpmates.be
----------------------------------------------------
http://www.fishing.be
----------------------------------------------------
Gebruikersavatar
Lars Akkermans
Berichten: 185
Lid geworden op: 21-08-2003 02:00

13-01-2007 20:17

Hey Frank,

Ik had ook al eens nagedacht over Wychwood, maar ik had begrepen dat dit niet meer de foedralen van vroeger waren.


Met vriendelijke groet,
Lars Akkermans
Plaats reactie