Vandaag nog maar eens in de hengelsportzaak geweest om wat leesvoer te scoren voor tijdens de uitzending. De zaak was compleet verbouwd en er lag weer wat nieuw spul in de rekken.
Een van de dingen waar mijn oog vrijwel meteen opviel waren de RVS bancksticks van pro-logic. Aangezien ik volgend jaar weer een rvs setje van 4 bancksticks en eventueel ook nog buzzerbars en stabilizers voor erbij wil kopen zodat ik wat het banckstick verhaal betreft altijd goed zit. Het plan was een beetje solar of defiant. Maar de prijzen van minimaal 25 euro voor een simpel stokje liegen er niet om.
Vandaag zag ik dus de prologic sticks liggen voor 15 euro. Niet veel geld en zagen op het eerste gezicht gelijkwaardig uit als de solar. Gewoon een simpel degelijk stickje.
Iemand echter bekend met de kwaliteit ervan als het gaat om roesten en schroefjes?
RVS Bancksticks
-
Met vriendelijke groet,
Kevin Diederen
Kevin Diederen
- menno laarmans
U is de berg weer eens af gemogen ??
Gr
Gr

- Michiels Gino
Kijk de degelijksten die ik al ooit heb gezien zijn die zonde pardon, die van Proline.
Die ga ik me ooit nog aanschaffen. Die van prologic heb ik nog niet gezien.
Fotootje
Die ga ik me ooit nog aanschaffen. Die van prologic heb ik nog niet gezien.
Fotootje
Greets Gino
-
menno laarmans schreef:U is de berg weer eens af gemogen ??
Gr
Stalk je me?
Ook nog een lading haken van fox meegenomen voor net 3 euro per pakje. Lag weer een lading in de aanbieding mand met 50% korting. Voor dat geld wil ik die Fox serie 1B maatje 8 wel gaan proberen.
Met vriendelijke groet,
Kevin Diederen
Kevin Diederen
-
Andre,
Supermooi spul blijft. Werkelijk prachtig en de kwaliteit is echt perfect. Zelfs als je heel lomp bent krijg je het niet kapot. Alleen de prijs is voor mij gewoon te. Je zou er maar eentje ergens laten staan als je naar huis gaat (laat me dat nou net een keer zijn gebeurd).
Ook heb ik nog even gekeken voor de Pro-line banck sticks maar die zijn met 60 cm gewoon te lang. Ik zoek meer iets rond de 30 a 40 cm.
Supermooi spul blijft. Werkelijk prachtig en de kwaliteit is echt perfect. Zelfs als je heel lomp bent krijg je het niet kapot. Alleen de prijs is voor mij gewoon te. Je zou er maar eentje ergens laten staan als je naar huis gaat (laat me dat nou net een keer zijn gebeurd).
Ook heb ik nog even gekeken voor de Pro-line banck sticks maar die zijn met 60 cm gewoon te lang. Ik zoek meer iets rond de 30 a 40 cm.
Met vriendelijke groet,
Kevin Diederen
Kevin Diederen
-
Waarom zou je niet iets kopen waarvoor je A) niks hoeft te bestellen B) meteen de juiste lengte heeft en C) maar 5 km van huis hoeft.
Achja, heb bijna 5 maanden om er over na te denken.
Achja, heb bijna 5 maanden om er over na te denken.

Met vriendelijke groet,
Kevin Diederen
Kevin Diederen