solar alm beetverklikkers


Plaats reactie
henry hummel
Berichten: 82
Lid geworden op: 01-12-2004 10:29
Locatie: ter apel
Contacteer:

06-11-2006 17:27

wie van jullie heeft ervaring met de solar alm v10 beetverklikkers sta namelijk op het punt om deze aan te schaffen
draaien draaien en nog eens draaien
Dennis de Wilde
Berichten: 492
Lid geworden op: 05-01-2004 21:20
Locatie: Schiedam
Contacteer:

06-11-2006 17:33

Kan alleen maar zeggen: positieve ervaring, zeer betrouwbaar, niet te luid en aparte design. Helaas helaas is het een flop geworden maar ze zullen waarschijnlijk over een paar jaar goed geld waard worden voor verzamelaars.
Gebruikersavatar
Remko Berendsen
Berichten: 671
Lid geworden op: 26-10-2006 20:25
Locatie: Westervoort

06-11-2006 17:43

ik heb ze ook en bevalle zeer goed mooi disign en goed geluid en makkelijk op te bergen ook de sounderbox werkt uitstekend tot op 500m niet dat dat nodig is ik heb ze bijna 2 jaar zonder problemen
mario van de westerlo
Berichten: 606
Lid geworden op: 20-12-2005 20:34
Locatie: helmond

06-11-2006 18:36

Ik heb ze gekocht en reed naar huis langs het kanaal, en een kennis zat daar ging ff buurten en wat zag ik hij had er ook 2 staan.....Ik vroeg hem en tevreden erover nee zei hij gelijk ze gaan er weer uit het is niks.....Pppffff daar stond ik haalde ze uit de auto en zei kijk eens, en vroeg toen meen je dat ja meen dat zeker was zijn antwoord. Ik naar huis dacht wat nu ging vissen nam 2 van mijn zoon zijn delkims mee. En heb ze gelijk door verkocht heb er nog geen baterry in gezet en hoor er niet veel goeds meer over ook en volgens mij is en weet dat bijna 100% zijn ze uit de handel genomen en dat is dus niet voor niets gedaan dus als je problemen hebt, heb je denk ik veel trubbel, vandaar ik nu heel blij ben dat ik ze verkocht heb ik had er 4 en een ontvanger.........Vlekkie
kevin diederen
Berichten: 3862
Lid geworden op: 28-09-2003 02:00
Locatie: Zuid Nederland

06-11-2006 18:41

Waarom niet gewoon eens gekeken of ze jou wel beviellen? :-? :roll:
Met vriendelijke groet,

Kevin Diederen
mario van de westerlo
Berichten: 606
Lid geworden op: 20-12-2005 20:34
Locatie: helmond

06-11-2006 19:16

Omdat ik ze heb gekocht via iemand anders voor een speciale prijs wel met garantie erbij, en geheel nieuw. En als ik er mee gevist zou hebben ik ze niet voor die prijs had kunnen verkopen moet zeggen heb ze niet gekocht om te verkopen maar kon het niet laten toen ik hoorde hoe en wat met die optonics. En toen zat ik heel goed met de prijs :wink: had een goed weekende om het zo maar uit te drukken. En nu heel tevreden ben met mijn nieuwe delkims..........Vlekkie
Gebruikersavatar
Remko Berendsen
Berichten: 671
Lid geworden op: 26-10-2006 20:25
Locatie: Westervoort

06-11-2006 19:25

mario ze zijn niet uit de handel gehaald en ik heb ze nu bijna 2 jaar en een maatje van me ook we hebben er nog nooit problemen mee gehad. de eerste serie zijn nooit in nl geweest naar mijn weten en daar was het probleem mee dat de volume niet hard genoeg was ze zijn wel geflopt in engeland waarom weet ik niet
mario van de westerlo
Berichten: 606
Lid geworden op: 20-12-2005 20:34
Locatie: helmond

06-11-2006 19:48

Ik heb hier in de winkel horen zeggen dat één bepaalde afdeling gestopt is, maar echt het fijne weet ik er niet van dus kan hier wel wat op zeggen maar sta daar niet helemaal 100% achter vandaar.....En die van mij kwamen wel uit Engeland via en gesponserd testvisser van hun......Vlekkie
henry hummel
Berichten: 82
Lid geworden op: 01-12-2004 10:29
Locatie: ter apel
Contacteer:

06-11-2006 20:30

Weet iemand hier op het board of ze nog wel in de handel zijn of niet want ik krijg er eerst twee wil er later en derde bij kopen ,
Ik heb nu al bijna 10 jaar mijn delkims doen het nog goed alleen de zenderblokjes laten het afweten .
Vandaar de overstap op en andere beetverklikker .
Ging er wel een beetje van uit dat het goede kwaliteit moest zijn omdat solar zijn naam niet zomaar te grabbel gooit , denk ik dan maar .
Maar wie wat weet zet het op het board
draaien draaien en nog eens draaien
Karel Schipper

06-11-2006 20:55

Hoi Henry,
je kunt eens informeren bij http://www.fishing.be,
ben zelf ook op zoek naar nieuwe beetmelders met een beter bereik dan mijn STR setje.
Zijn er nog meer mensen die ervaring hebben met Solar beetmelders?

Groet.
Gebruikersavatar
Ed Ramers
Berichten: 99
Lid geworden op: 25-11-2005 11:04

06-11-2006 21:13

Van een winkelier heb ik begrepen dat Solar is gestopt met het produceren van beetmelders omdat die betreffende afdeling niet meer winstgevend was. De kwaliteit van de beetmelders is gewoon goed....
Er zullen best nog wel beetmelders in de handel zijn, maar ze worden niet meer gemaakt.
Dennis de Wilde
Berichten: 492
Lid geworden op: 05-01-2004 21:20
Locatie: Schiedam
Contacteer:

06-11-2006 21:40

Zijn inderdaad uit de handel genomen, kan er niet teveel over zeggen maar heeft ermee te maken dat Solar is belazerd door toeleverende bedrijven(van bepaalde onderdelen).
Vlekkie, vind trouwens wel dat je nu een oordeel geeft over iets waar je, zoals je zelf aangeeft, dus zelf geen ervaring mee hebt....Ietwat gemakkelijk..
mario van de westerlo
Berichten: 606
Lid geworden op: 20-12-2005 20:34
Locatie: helmond

07-11-2006 20:38

Ja kan gemakelijk lijken, dat klopt maar zal je dit zeggen als ik hoor wat anderen er over vertelden. En bedoel nu niet deze jongen alleen maar er zijn er wel meer die ik kan, die ze ook in bezit hadden. Dan neem ik aan dat ze het niet uit hun duim zuigen en er toch een kern van waarheid in zit. Maar zo als ik al zei had een mogelijkheid er mee vissen eerst, en ze dan verkopen. Nu kon ik zei bij een hengelsportzaak neerleggen die had er een klant voor wat ze waren geheel nieuw met volledig garantie erop en kon ik daar 4 nieuwe delkims met ontvanger meenemen. En als ik er eerst mee gevist had had ik ze via bijvoorbeeld marktplaats moeten verkopen, en ik er niet dit bedrag voor had kunnen vragen. Vandaag mijn keuze niet zo moeilijk was ( En zo als ik al aangaf ik zat goed met de prijs) vandaar mijn keuze......Vlekkie
Jan Peter Teerling

07-11-2006 22:18

Geluid van de v10 hier gehoord.. :roll: Teminste als je al van 'geluid' kan spreken.. :lol: Zou weer voor Delkim gaan.
Gr,
JP
Plaats reactie