hey welke molen zullen jullie kiezen en hebben jullie er mischien ervaring mee ?
spro Aggressive LCS
shimano aero re
prologic xlnt
en welke hengel zouden jullie kiezen?
ultimate xentron
shimano hyperloop ax specimen
spro global carp
ps weet iemand mischien de prijzen van de hengels van prologic
welke ???
- Sander Raaijmakers
Te mogen leven is een gunst. Te weten hoe is een kunst.
-
- Contacteer:
gaat er niet om welke hengel wij zouden kiezen,gaat erom welke hengel jou het beste ligt kwa gevoel enzo.Gewoon proberen.
- Sander Raaijmakers
ok welke hengel en molens zijn het beste
Te mogen leven is een gunst. Te weten hoe is een kunst.
-
Zoals Ruben al zegt. dat kunnen wij niet goed zeggen..
voor de 1 is een handgebouwde hengel nog steeds niet goed genoeg. en iemand anders vind een hengel van 15 euro al het einde!!
kijk gewoon naar je budget en hou een paar hengels vast. welke jij het fijnste en het mooiste vind moet je nemen!! niet omdat wij zeggen dat hengel A betere actie heeft.
Een hengel is echt een persoonlijke smaak!
voor de 1 is een handgebouwde hengel nog steeds niet goed genoeg. en iemand anders vind een hengel van 15 euro al het einde!!
kijk gewoon naar je budget en hou een paar hengels vast. welke jij het fijnste en het mooiste vind moet je nemen!! niet omdat wij zeggen dat hengel A betere actie heeft.
Een hengel is echt een persoonlijke smaak!
- Yuri Monster
die spro en de prologic zijn identiek kwa kwaliteit en kwa model bijna ook alleen de baitrunner staat andersom.
ik denk dat de shimano wel iets betrouwbaarder is al heb ik nooit problemen met de spro agressive lcs gehad.
ik heb nu 4500 maar dat is koeien vergelijken met paarden.
ik denk dat de shimano wel iets betrouwbaarder is al heb ik nooit problemen met de spro agressive lcs gehad.
ik heb nu 4500 maar dat is koeien vergelijken met paarden.