fox ranger hengels


Plaats reactie
Gebruikersavatar
vincent apro
Berichten: 125
Lid geworden op: 02-04-2004 14:37
Locatie: zoetermeer

12-08-2006 23:38

ok bedankt iedereen voor de info over de warriors hengels

maar nu een andere vraag

wat vinden jullie van de ranger versie
lijkt me iets luxer en gelikter dan de warrior
ik ga zelf van de week ff kijken hoe ze eruit zien (alleen internet gekeken)
en hoe ze aan voelen

ik hoor graag van jullie

gr vincent
zo niet dan toch ja toch niet dan
Gebruikersavatar
Jason Spiers
Berichten: 78
Lid geworden op: 12-11-2004 19:36
Locatie: nijlen

13-08-2006 12:38

Je geraakt er niet echt uit in de keuze van je hengels blijkbaar :lol: De ranger is zeer zeker ook een gelikte hengel,mijn maat heeft de nieuwe versie en is er wreed content van hoor. Het is nu aan jou om te kiezen welke jou het beste lijken... wat een dilemma... :P Ik ging voor de pb hengel moest ik jou zijn,heb net nog staan kijken (lees kwijlen) in de winkel,mooi stokkie en geen geld 91€ stonden ze daar :o Echt zo weinig geld voor zo een stokkie is echt ongeloofelijk,ik wil al helemaal geen duur stokkie niet meer :lol: Maar moet zelf nog effe wachten :x

grtz Jase
Gebruikersavatar
vincent apro
Berichten: 125
Lid geworden op: 02-04-2004 14:37
Locatie: zoetermeer

13-08-2006 17:04

ik heb die pb ook in me handen gehad maar was er niet zo content over
vooral het doorlopende foam aan de achterzijde.
of is dat niet bij allen dutch ace's zo
ik ga morgen ff kijke hoe de ranger's zijn.

nee indd ik kom er niet helemaal uit qua keuze.
maarja geef toe er is ook zoveel leuks om te bekijken

gr vincent
zo niet dan toch ja toch niet dan
Gebruikersavatar
Jason Spiers
Berichten: 78
Lid geworden op: 12-11-2004 19:36
Locatie: nijlen

13-08-2006 19:26

Die dutch ace heb je in 3 soorten types handvaten geloof ik,die doorlopende foam,geen foam of het typische karperhengel handvat. Ik heb ook nog maar enkel die met doorlopende foam gezien hoor,maar volgens de site van spro zouden er die 3 types dus zijn,en ik meen vorige keer in de winkel ook 1 gezien te hebben met het typische karperhengel handvat. Maar ik heb een pb'tje gestuurd naar piet vogel,hij zal het hopelijk wel zeker weten :lol:

edit: Inderdaad,in de prijsklasse van 100 euro heb je echt veel mooi spul,weet ik wel,heb ook altijd veel moeite om iets uit te kiezen hoor :lol:
Gebruikersavatar
vincent apro
Berichten: 125
Lid geworden op: 02-04-2004 14:37
Locatie: zoetermeer

14-08-2006 12:04

nou ik heb stad en land af gebeld maar deze hengels zijn niet meer te krijgen.

jammer maar helaas
zo niet dan toch ja toch niet dan
erik de brabander
Berichten: 49
Lid geworden op: 20-09-2005 20:33
Locatie: Den Haag(ypenburg)

14-08-2006 17:31

Ik heb dan nog mazzel gehad. Ik heb fox ranger's gekocht in Belgie (karperbeurs). Ze waren daar afgeprijst naar 75 euri. Kon het niet laten :D

Verder ben ik tevreden met de hengels. Leuk parabolisch vermogen in de aktie. Het zijn 2,75 lb hengels, wat ik persoonlijk prima handelen vind.

Ben zeker niet ontevreden. Ik heb daaronder de shimano big baitrunner LC gemonteerd. Misschien ietje te zwaar voor die hengels. Ach ik hoop met de molens ook langer te doen.

Trouwens, als ik naar de blank kijk lijken ze erg veel op de shimano beastmasters. Met name in de zon of licht kun je een soort marmerachtig patroon zien. Het viel mij op dat de beastmaster, dat een beetje in dezelfde prijsklasse ligt ook dat heeft..

Succes met je nieuwe aankoop. Als de ranger niet meer te krijgen is, dan is de warrior XT ook niet verkeerd hoor! Ik heb ze naast mekaar gezet en het voelt/scheelt niet echt veel.

Verschil merkte ik pas toen ik de matrix/aqous in mijn handen had.

groet

Erik
Plaats reactie