Vraagje

Plaats reactie
Alexander Peters

10-08-2006 16:03

Ik heb pas nieuwe hengels aangeschaft namelijk de THE BEAST pro carp vond het echt de mooiste hengels die ze hadden, maar die hengels stond er al heel lang meen meer dan 3 jaar heb i kze zien staan, nu heb ik die laatste 2 gekocht 1 daarvan is helemaal gaaf echt helemaal nieuw, maar die andere is toch wel wat minder namelijk de volgende stukjes:
je ziet witte puntjes erop die je er niet vanaf krijgt, dat had ik ook met mijn vorige (slecht mee omgegaan) dat is als ik het goed heb de beschermlaag, is het niet mogelijk dat deze geheel vernieuwd wordt en dat je er later helemaal niets meer van ziet?
En zitten boven op de molenhouder een paar deukjes echt heel klein, maar ik ben nu eenmaal ene die let daar op je dat is heel erg :oops:
Maar zouden ze niet een nieuwe molenhouder erop kunnen zetten ook precies dezelfde tenkoste wat het ook kost.

Groetjes,
Alexander[/img]
Alexander Peters

12-08-2006 17:41

Niemand die me een tip kan geven? :lol:
Rolf Bril

12-08-2006 17:47

Ik denk wel dat het mogelijk is bij een hengelbouwer. Maar denk dat het wel aardig in de papieren gaat lopen qau kosten. :wink:
Alexander Peters

12-08-2006 18:01

ok heel erg bedankt zoals gezegd heb ik er wel veel geld voorover, want ik heb moeite met nieuwe hengels te vinden die me bevallen.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben eigenlijk zo ene van Dam hengels met die oogjes ensow die bevallen me erg maar die vind je niet zo vaak meer.

Nou nogmaals erg bedankt

Groetjes,
Alexander
Plaats reactie