FBI optonics welke versterker????????????????????

Plaats reactie
joris Leferink

09-08-2006 13:05

Nou ben ik laatst aan 3 ongebruikte FBI's optonics gekomen.(eindelijk na 3 jaar zoeken :D :D :D :D )

Maar nou heb ik een probleempje overdag zijn ze perfect maar na een week hard werken en dan effe een nachtje te pakken gaan ze me net weer te zacht en ben ik bang dat ik er door heen slaap.
Weet iemand welke kabel erop past.
Die van Fox geeft het signaal wel door maar past niet goed in de FBI.(valt er telkens uit)

Graag een reactie en alvast bedankt.

Groeten Joris
Kees Ouwehand

09-08-2006 13:47

Joris,

Volgens mij was er toen een speciale sounderbox voor die FBI's aangekondigd omdat niks anders op die digitale beetmelders kon. Ik heb er een tijd mee gevist, maar geen idee verder. Zou in principe moeten kunnen. Even naar een electrazaak?

Vergeet ze niet na een sessie een nachtje open te laten drogen. Ze zijn niet waterdicht en nogal gevoelig voor vocht. Ook aan te raden als het in principe droog is vanwege condensvorming door temperatuurovergangen. Het is maar een advies, maar ze gaan op die manier veel langer mee.

Groet, Kees
joris Leferink

09-08-2006 14:52

Ik weet dat ze heel gevoelig zijn voor vocht etc.

Alvast bedankt voor de tip.

Anders zet ik er inderdaad wel andere stekkertjes op de versterker kabel en dan eens kijken of die het doet.

groeten Joris
Plaats reactie