orca voerboot


cools stefan
Berichten: 272
Lid geworden op: 06-09-2003 02:00
Locatie: balen

06-08-2006 15:33

de nieuwe voerboot van pondskater is iemand die hier iets meer kan over zeggen of die deze mss heeft de prijs bij ons in de viswinkel ligt rond de 350euro dacht ik zou deze voerboot goed zijn?
Gebruikersavatar
Raymond Mulder
Berichten: 447
Lid geworden op: 03-06-2006 07:42
Locatie: Zuid Holland

06-08-2006 15:42

Johan Claerman
Berichten: 64
Lid geworden op: 06-01-2004 08:39
Contacteer:

07-08-2006 13:21

Boot is voorzien om volgend weekend leverbaar te worden.

Greetz

Johan
Gebruikersavatar
Raymond Mulder
Berichten: 447
Lid geworden op: 03-06-2006 07:42
Locatie: Zuid Holland

13-08-2006 09:04

Al mensen ervaring met deze boot?
Bart Knecht
Berichten: 203
Lid geworden op: 16-07-2006 14:19

13-08-2006 09:43

leuk speelgoed! maar ik heb helaas nog helemaal geen ervaring met voerbootjes!
Mike van Zwam
Berichten: 286
Lid geworden op: 14-09-2005 22:58

13-08-2006 10:08

das handig dat je op de boot kunt gaan staan :o :o :o :o
Onderschrift:
Dit is een stukje tekst dat onder je berichten wordt gezet.
Er is een limiet van 255 tekens.
Marcel Postma
Berichten: 67
Lid geworden op: 16-01-2005 19:45
Locatie: Oldenzaal

13-08-2006 13:07

Hij wordt door ALBATROS gedistrubueerd die het komende jaar met nog veel meer goede karperspullen komen.
cools stefan
Berichten: 272
Lid geworden op: 06-09-2003 02:00
Locatie: balen

13-08-2006 20:21