MK's 4 VS low loader deluxe van Prestige engineering UK


Plaats reactie
Antoine Mennen
Berichten: 107
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00

19-06-2006 18:27

Hallo allemaal.

Omdat ik mijn uitrusting weer wat ga uitbreiden ben ik aan het kijken voor een nieuwe carpbarrow. Mijn oog is gevallen op de barrows van Prestige engineering uit Engeland. Omdat dit hoogwaardige kwaliteits barrows zijn.

Trefwoorden :

Er moet veel materiaal op kunnen en
er moet lange afstanden mee worden gelopen.

Zoals het onderwerp al aan geeft ben ik aan het twijfelen over de MK's4 en de low loader deluxe. Omdat deze barrows bijna niet in NL verkocht worden ben ik op zoek naar karpervissers die 1 van deze barrows heeft.

Graag zou ik meningen en reacties willen ontvangen , Voor en nadelen (begin niet over de kostprijs , kwaliteit betaal je gewoon).

Dus mensen ik ben benieuwd. Ik hoop na deze topic dat mijn keuze makkelijker wordt.
wieger onnink
Berichten: 50
Lid geworden op: 10-09-2002 02:00
Locatie: Midden Nederland

19-06-2006 21:17

Antoine

Ik heb zelf de MK2, deze heb ik van de Hengelsportreus vandaan.

De MK4 is vergelijkbaar met de MK2(MK2 is kleiner)

Ik ben zeer tevreden over de MK2, loopt zeer licht.
Het wiel zit namelijk onder de kar, en steekt er niet aan de voorkant uit.
Daar door rust het gewicht wat je op de kar hebt geladen voornamelijk op het wiel.

Als ik kijk naar de Low loader staat het wiel ook onder de kar, maar dan moet je wel de "plank"boven het wiel ook laden om ook licht telopen.

Maar dan zal je de lading boven het wiel wel vast moeten zetten met
een touw/spin, anders glijd het eraf op het moment dat je de kar optilt
om telopen.

Dat zou voor mij een minpuntje zijn, want dan ben je weer langer bezig met allles op je kar teleggen en vast tebinden, en bij de MK2/MK4, leg je alles erop en lopen maar.

En als ik het zo kan zien lijkt de MK4 compacter in opgevouwen toestand.
Dat was voor mij een heel belangrijk punt, ik kon namelijk geen kar vinden die bij mij in de kofferbak paste

Ik heb deze kar nog niet heel erg lang , maar ik weet wel dat ik absoluut niet meer zonder kan

Ik ben benieuwd waar jij je keus op laat vallen.
Antoine Mennen
Berichten: 107
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00

19-06-2006 22:33

Beste. :D

Hartelijk dank voor je reactie en je mening. de info die ik allemaal krijg word zeker mee genomen naar mijn beslissing.
Bedankt al vast en vang ze.

Mvg Antoine
wieger onnink
Berichten: 50
Lid geworden op: 10-09-2002 02:00
Locatie: Midden Nederland

07-07-2006 15:57

heb jij je keus al gemaakt?
Antoine Mennen
Berichten: 107
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00

07-07-2006 21:52

Beste Wieger onnink.

Mijn keuze heb ik gemaakt.
Het word geen mk4 of low loader. Maar ik ga voor de MK2 met zo'n tas die hangt onder de barrow alsmede een tas die je voorop kunt monteren.

Heb al contact gezocht met de hengelsport reus , zij zijn toch distributeur van deze barrows?.

We hebben al over en weer gemailt , heb ook de info gekregen waar ik om vroeg.

Bedankt voor je reactie op carpboard. En nog vele mooie vangsten gewenst.

Met vriendelijke groet Antoine
Plaats reactie