powerplus daytripper lekt!!!!!!


Plaats reactie
arnoo jongeneel
Berichten: 9
Lid geworden op: 26-03-2006 16:36
Locatie: het water

30-03-2006 15:45

wij hebben 2 powerpus daytrippers

nu lekken ze langs de koortjes en de rits aan de aanritsbare voorkant
nu vertel mij de importeur dat ze honderden van die tenten verkocht hebben in nederland en dat wij de enigen zijn die daar last van hebben



hebben meer mensen daar last van zo ja reageer aub


mvgroet
arno jongeneel
Bas B.
Berichten: 3343
Lid geworden op: 27-07-2003 02:00

30-03-2006 22:35

Maak er eens een foto van. Ben wel benieuwd want ik heb er één op mijn verlanglijstje.
arnoo jongeneel
Berichten: 9
Lid geworden op: 26-03-2006 16:36
Locatie: het water

31-03-2006 00:17

http://www.thoraltrading.nl/dutch/images/daytripper.jpg
dat is het plaatje van de daytripper

http://www.thoraltrading.nl/dutch/asset ... .nl/dutch/


en dit is van de site ervan

mvgroet arno
Koen Roeffaers
Berichten: 67
Lid geworden op: 25-04-2005 14:31
Locatie: Hasselt (B)

31-03-2006 10:49

ben je zeker dat het doorlekkend vocht is en geen condens?

het zou namelijk kunnen dat vocht in de tent (optrekkend uit de grond en door ademen) tegen de binnenkant van uw tentje aanslaat en condensdruppels vormt op de koudste plaats, oa thv ritssluiting...

Condensvorming is (bijna) onvermijdelijk in een eenlagige tent, maar kan wel vermeden/verminderd worden door wat ventilatie ... dat wordt op koude dagen dus wat dieper in de slaapzak kruipen ;-)

Als het condens is, betekent het natuurlijk wel dat uw tent niet lek is en
dat is misschien toch het belangrijkste.
arnoo jongeneel
Berichten: 9
Lid geworden op: 26-03-2006 16:36
Locatie: het water

31-03-2006 11:07

ja hij is echt lek de plassen staan er na een nachtje regen in als de wind op de voorkant staat :cry:
Koen Roeffaers
Berichten: 67
Lid geworden op: 25-04-2005 14:31
Locatie: Hasselt (B)

31-03-2006 11:19

ik ken die daytripper tent niet, dus vraagje:

sluit de voorkant volledig aan op het grondzeil (opstaande boord of ritssluiting) ?

de wind kan natuurlijk van richting veranderen,
maar probeer de tent in elk geval al zo op te stellen dat de voorkant
uit de wind staat.

natuurlijk is dat maar een lapmiddel, de tent moet eigenlijk gewoon waterdicht zijn.
Peter Baan
Berichten: 457
Lid geworden op: 03-01-2006 19:20

22-08-2006 19:44

Ik heb zelf ook de daytripper. Ik vind het gewoon een ideale tent. Meer dan genoeg ruimte! Maar over het lekken; bij mijn tent heb ik daar geen last van. Maatje van mij heeft het zelfde probleem met het lekken langs de koorden, maar daar heb je gewoon geen last van. Of de binnenkant is een beetje vochtig (condens) of er loopt af en toe een druppel langs de wand (bij de ingang) naar beneden.

Heb ik wel van een winkelier gehoord dat thoraltrading er mee gestopt is. Of het puur die winkel is betwijfel ik. Ze hadden ook een mailtje gestuurd dat alle contacten verbroken zijn met de winkeliers. (heb ik gehoord dus...) Maar als je nu dus met reparaties zit ben ik bang dat je zelf zaken moet gaan doen in Engeland.
Gebruikersavatar
Sander Meertins
Berichten: 70
Lid geworden op: 24-08-2002 02:00

23-08-2006 05:26

Heb een paar weken geleden nog gezocht naar verkopers in Engeland. Het zijn er maar bar weinig...
Ik hoop dat er in NL weer snel een nieuwe verdeler komt.
John Pannekoek
Berichten: 2757
Lid geworden op: 18-02-2002 01:00
Locatie: Leidschendam

23-08-2006 08:26

Thoraltrading heeft zich wat mij betreft destijds, hier op het forum niet bijster populair gemaakt. Met name het erg 'spammende' gedrag van ene Ricardo v Hees die zijdelings bij het bedrijf betrokken was werd hier als zéér irritant ervaren. Ik kan het me dus zeer goed voorstellen als ze het niet gered hebben
Niet echt wat je noemt marketing-technisch verantwoord na de moeizame 'doorstartpoging' in 2005.
Groet,

John
Bas Hofkens
Berichten: 2415
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Mooiste provincie van NL

23-08-2006 08:34

Als ik jou was, zou ik de daytripper eens even in het echt gaan bekijken en voelen. Ik heb hem bij Harm Nuis zien staan en ben er helemaal op afgeknapt. Voor mij is het gewoon een dure overwrap. Ik vond hem verre van stabiel en bovenal ben je altijd gedwongen tot die 4 stormsticks. Dat is op harde ondergrond niet altijd praktisch.

Nee, ik ben heel blij dat ik een Aqua besteld heb...
Met vriendelijke groet,

Bas Hofkens
Peter Baan
Berichten: 457
Lid geworden op: 03-01-2006 19:20

23-08-2006 12:21

Bas Hofkens schreef:Als ik jou was, zou ik de daytripper eens even in het echt gaan bekijken en voelen. Ik heb hem bij Harm Nuis zien staan en ben er helemaal op afgeknapt. Voor mij is het gewoon een dure overwrap. Ik vond hem verre van stabiel en bovenal ben je altijd gedwongen tot die 4 stormsticks. Dat is op harde ondergrond niet altijd praktisch.

Nee, ik ben heel blij dat ik een Aqua besteld heb...


Ben ik het totaal niet met je eens; verre van stabiel. Veel stabielere tenten ken ik niet. als je ze met haringen vast zet zijn ze niet omver te waaien. 4 stormpalen heb je helemaal niet nodig. 2 is voldoende. Ik zeg je.. ik zou mn daytripper voor geen goud afwillen staan.

Het is inderdaad te hopen dat er snel een nieuwe verdeler komt. Want zaken doen in engeland heb ik weinig zin in.
Gebruikersavatar
coen bastiaan
Berichten: 79
Lid geworden op: 08-01-2006 14:41
Locatie: delft

23-08-2006 22:19

ik heb inderdaad ook last gehad met mijn daytripper van lekkage maar dt kwam omdat de naden niet geseald waren even contact gehad met rogier van powerplus en het werd verholpenEn voor de rest is het een wereld tent.zeer goede kwaliteit doek enz
Gebruikersavatar
coen bastiaan
Berichten: 79
Lid geworden op: 08-01-2006 14:41
Locatie: delft

26-08-2006 17:39

beste john,
Ik kan het me dus zeer goed voorstellen als ze het niet gered hebben.
Dit is niet dus niet de reden dat power plus niet meer verdeelt wordt.ben vanmiddag nog even bij rogier wat spullen wezen halen.Dan hoor je het echte verhaal.
mvg ronald
Peter Baan
Berichten: 457
Lid geworden op: 03-01-2006 19:20

27-08-2006 14:32

Wat mag dan de reden wel niet zijn? Contacten met winkels waren ineens verbroken en werd nergens meer op gereageerd. Via marktplaats was er leegverkoop (ivm met nieuwe collectie die zou komen) Ben eigenlijk wel benieuwd.
Gebruikersavatar
coen bastiaan
Berichten: 79
Lid geworden op: 08-01-2006 14:41
Locatie: delft

03-09-2006 11:29

beste peter,
klein beetje uitleg van de kant van power plus in nederland had inderdaad geen kwaad gekund,maar rogier had twee banen een echte werkgever en als een uit de hand gegroeide hobby power plus.nu kon hij bij ze werkgever veel hoger op maar daar ging zoveel tijd in zitten dat hij geen tijd meer had om power plus op een normale manier in nederland kon verdelen.ik hoop dat er snel weer een verdeler in nederland komt maar ik geloof dat niet zo.je kan nog wel spullen bestellen in engeland.
mvg ronald
Plaats reactie