Tip:wateroplosbare foampjes


jeroen postma.
Berichten: 387
Lid geworden op: 27-10-2004 17:19
Locatie: borne

07-04-2006 20:57

ik kan bij een winkel 380 liter foampjes kopen voor 22.50 euro, deze zijn op basis van maiszetmeel (gehoord van de winkelier), nu weet ik alleen niet welke kleur deze zijn, misschien laat ik ze eerst wel even testen op zeepresten, dat zou me nl. wel verontrusten.

één week terug viste ik met een pva-wokkel op mijn haak, daar de hair omheen geslagen en toen weer op de haak geprikt, ik viste op 1 meter diepte en de water temp. was ongeveer 7 graden.

de nacht erna haalde ik op en hij hing er nog aan, wel godverredomme, is het nou zo dat die shit helemaal niet oplost en als je indraait de wokkel er gewoon vanaf valt, lost dat spul dan helemaal niet op?

ik ga het wel testen aan de waterkant, vond het alleen geen prettig gezicht, bijna kansloos vissen met zo'n fel wit ding eraan.

mvg,

Jeroen
verscholen tussen het riet, niemand die mij ziet
Gebruikersavatar
arjan van der griend
Berichten: 88
Lid geworden op: 30-12-2004 19:22

08-04-2006 13:17

ik vis ook met die foampjes en heb nergens geen last van wat de waterth ook is .
ik werk zelf in de verpakkings industrie en klopt die bio dat zijn goene foampjes die wordt van aardappelzetmeel gemaakt en die lossen altyd op.
ik denk dat jij de verkeerde foampjes had want normaal moet het op lossen.