Ik ben rustig opzoek naar 3 nieuwe hengels, nou ben ik vandaag een actie op de kop gelopen wat er goed en kwalitatief goed uitzag!
Maar ik krijg verder totaal geen info gevonden over het desbetreffende merk/type!!??
Daarom bij deze de vraag of iemand mij meer info kan verschaffen over het volgende merk:
Dominate Carp
Zijn zeer chique, donker rode hengels
Op het volgende adres is onderaan wat meer info over dit type hengel, maar mij nog niet genoeg tot overgaan tot kopen!
http://hogeveen-hengelsport.nl/karper_hengels.htm
M.v.g. Dorus
Gaarne info over hengel
-
Als ze me missen ben ik karpervissen!!!
-
Niemand ervaring hiero???
- vinnie kuiper
- Contacteer:
hmmmm lijkt er op dat je in ieder geval originele stokken hebt uitgekozen
Kan je er helaas ook niet veel over zeggen, materiaaltechnisch klinken ze wel ok....
gr vin

Kan je er helaas ook niet veel over zeggen, materiaaltechnisch klinken ze wel ok....
gr vin
- Paul van de Wiel
Eigenbouw?
- vinnie kuiper
- Contacteer:
Paul van de Wiel schreef:Eigenbouw?
Niet echt volgens mij,de site waar naar verwezen wordt is een groothandel... (levert niet aan particulier).
-
vinnie kuiper schreef:hmmmm lijkt er op dat je in ieder geval originele stokken hebt uitgekozen![]()
![]()
gr vin
Wat bedoel je met Orginele stokken??
Want ik moet zeggen dat ik er eigenlijk nog nooit van gehoord heb, maar na de specificatie's lijken ze me toch best aantrekkelijk voor de prijs?!
Vandaar...
Paul van de Wiel schreef:Eigenbouw?
Nee, dat niet...
- vinnie kuiper
- Contacteer:
Dorus van der Heijden schreef:vinnie kuiper schreef:hmmmm lijkt er op dat je in ieder geval originele stokken hebt uitgekozen![]()
![]()
gr vin
Wat bedoel je met Orginele stokken??
Want ik moet zeggen dat ik er eigenlijk nog nooit van gehoord heb,
Nee, dat niet...
Weinig reacties, niemand kent ze dus waarschijnlijk? Dat wil dus zeggen dat je straks de enige ben met deze stokken..... dan ben je origineel!

Misschien levert deze groothandel ze wel aan de detailhandel onder verschillende merken?
Gr Vincent