Aero RE


Plaats reactie
Joost Broekman
Berichten: 10
Lid geworden op: 06-05-2005 17:37

07-02-2006 18:47

Hallo,,

Hier ben ik nou met een probleem.
Vorig jaar was er een mooie actie bij raven waar ik molens kon kopen met 50 euro aftrek als ik een oude molen inleverde. Dat heb ik dus gedaan en heb een Aero 8000 RE gekocht. Dit beviel me en wou even later dezelfde halen maar die hadden ze niet meer en zouden ze niet meer krijgen dus heb ik voor de Aero 5000 RE gekozen.
Ik heb nu al een tijdje problemen met deze molens.
Telkens als ik de slip wil instellen reageert die soms helemaal niet of komt er heel licht op te staan terwijl ik hem helemaal dicht heb gedraaid.
Heb ik eindelijk de slip goed wil ik de baitrunner instellen maar helaas, ik kan hem zo strak draaien als ik wil maar ik trek de baitrunner er zo af. Die kan ik dus ook niet dichter draaien zodat het draad er moeilijker van af gaat. Dit heb ik met allebei de molens....
Weet iemand waaraan dit kan liggen en zo nee moet ik er maar mee terug naar de winkel...
In ieder geval bedankt

Joost.
Gebruikersavatar
koen bril
Berichten: 895
Lid geworden op: 07-11-2005 16:22
Locatie: lutten
Contacteer:

07-02-2006 20:13

Je kan ze nalaten kijken bij een shimano centre of zo. Zij kunnen er ook reparaties aan doen. Maar omdat het bij beide molens zo is denk ik dat het een fabrieks fout is ofzo.
Plaats reactie