Voerboten op de beurs


Voor welke boot zouden jullie gaan?

Powercatcher
37
52%
bt 4
34
48%
 
Totaal aantal stemmen: 71
Gebruikersavatar
Bart Janssen
Berichten: 1354
Lid geworden op: 18-01-2002 01:00
Locatie: Tussen de Rivieren
Contacteer:

11-02-2006 13:52

Ik heb de Carpcatcher met nieuwe voerbak aandachtig bekeken op de beurs en kan je nu al wel verzekeren dat die bij lange na niet gaat presteren wat je met de voervijzel kan. Dat nieuwe voerbakje heeft namelijk gewoon twee klepjes die langzaam open vallen, het enige wat je een beetje verspreid kan voeren zijn particles en dan praten we over een paar meter hooguit. Mocht je meer willen met die voerbak dan zullen er echt aanpassingen moeten komen.

Vind de Carpcatcher een mooie boot hoor, prestaties van de Carpcatcher kan ik niet over oordelen dus doe ik ook niet. Blijf gewoon de markt met een realistisch oog bekijken!

Cheers
Gebruikersavatar
william van den broek
Berichten: 354
Lid geworden op: 17-12-2004 22:59
Locatie: made noord-brabant
Contacteer:

11-02-2006 14:19

we zullen zien wat de tijd brengt bart.
er zijn in het verleden al eens meer artikelen kritisch bekeken.
en toen werdt er ook al gezegt ;dat werkt niet .en blabla bla.

maar achteraf krijg je te horen dat het produkt is aangeslagen en het fantastisch werkt.
en diegene die het altijd hebben beweert dat het niet werkt.hebben het nu zelf ook.
ik praat nu over algemene producten,niet alleen over voerboten
brabant karperland
( http://www.bbkbiesboschkarpers.nl , http://www.lgbosveld.nl ,powercatcher rules )
Aart Lokhorst
Berichten: 8585
Lid geworden op: 03-01-2002 01:00
Locatie: Dronten

11-02-2006 18:46

Johnny, 'honeurs' neem ik niet waar en honneurs ook niet. Lezen blijft moeilijk, met de door mij genoemde feiten dien ik geen enkel commercieel doel, al zie jij dat blijkbaar anders. Feiten zijn nu eenmaal feiten, niet meer en niet minder. Jij gaat uitweiden over auto's en modellen, maar daar gingen de door mij genoemde feiten niet over.
Als de door mij genoemde feiten niet juist zijn moet je daar op ingaan en geen andere zaken erbij halen, blijkbaar is het dus zo dat je die feiten niet kunt weerleggen...
Bein westerlaan

11-02-2006 19:18

Volgens mij word deze topic gopend door iemand die een keuze aan het maken is om een voerboot te kopen, daar ik er al 5 jaar 1 heb van Toni,die ik gemiddeld 5 maal in de week gebruik en er in de goede tijd van het jaar ongeveer 20 kilometer mee vaar dit ook doordat ik op ongeveer 300 meter afstand vis. Kan je meededelen dat die van mij 1 x terug is geweest en wel om er een dieptemeter bij op te plaatsen. Ik heb er geen standaard bijgekocht omdat de schroef vrij is als je hem neerzet,dus volgens mij extra ballast om mee te nemen en in mijn ogen overbodig.Op een voerboot moet je kunnen vertrouwen,want ik heb een hekel aan een zwempartij midden in de nacht.Ik hoop dat je aan deze bijdrage wat hebt.
Bein westerlaan

11-02-2006 19:21

Sorry kleine korrektie, met die 20 km bedoel ik in de week.
Gebruikersavatar
Dick Appel
Berichten: 63
Lid geworden op: 18-06-2005 04:35

12-02-2006 04:31

Lex Roording schreef:Hallo, dit plaats ik voor een maat van mij, hij kan momenteel niet op het board komen. :wink:

Ik heb op de beurs verschillende voerboten gezien, maar de powercatcher en BT4 sprongen er toch echt bovenuit. Voor welke van deze 2 zouden jullie gaan? Geef a.u.b ook aan waarom je voor deze boot gekozen hebt. :wink:

Alvast bedankt


Mag voor geen van beide kiezen ook? Beide boten hebben maar één laadklep en zijn bovenladers, ik zou voor een boot gaan met minimaal 2 laadkleppen en een onderlader. Een onderlader kent alleen maar voordelen tov een bovenlader.
Gebruikersavatar
johnny greveling
Berichten: 431
Lid geworden op: 19-05-2004 14:23
Locatie: gigantica

12-02-2006 08:25

Aart,

Ter beantwoording van je dubbelzinnige aanwijzingen dat lezen en schrijven moeilijk blijft cq typefouten niet worden getollereerd, verzeker ik je vrij goed ABN te kunnen lezen en schrijven en 4 vreemde talen ruimschoots beheers en dit in acht zal nemen bij de volgende review:

In m’n eerste posting besteedde ik minimale aandacht aan iets wat een ieder op dit board allang was opgevallen, namelijk hoe opmerkelijk het was dat Toni Schrijver zijn image op ‘t board ten gronde liet richten door een eigen medewerker en niet zelf ingreep. Voor jou blijkbaar reden genoeg om prompt voor Schrijver op de bres te springen en te roepen dat Toni mans genoeg is om z’n eigen zegje te zeggen. !!!
Mijn simpele reaktie hierop was : waarom jij dan plotseling op t board verschijnt in plaats van Toni ?
Vreemde contradictie !! - Niets meer, niets minder

Je zette volgens jou, pure feiten op een rijtje, die door mijn ogen gezien niets anders waren dan verkapte commercieele uitingen. Ik reageerde verder dat ik Schrijver met zijn eerste voerboten, tot dusver alleen maar (eervol!) kan betitelen als trendsetter en droeg tegelijkertijd een kort relevant voorbeeldje aan uit de auto industrie zonder hier –zoals jij dat nu weer stelt- diepgaand over uit te weiden.
Niets meer, niets minder

Nu daag je me vervolgens weer uit om jouw zg. feiten te weerleggen ???? o.k. met frisse tegenzin dan:
Feit 1:
10 jaar op een markt zonder concurrentie: als je dit een feit noemt? Ik noem zoiets nogmaals trendsetting !
Feit 2:
De hoogste verkoopcijfers?: ten opzichte van wie, wat, waar, welke jaren? Statistieken overzichten beschikbaar?
Feit 3:
Goeie service “volgens horen zeggen” = is sowieso geen feit, verdient dus ook geen weerlegging van mijn kant
Niets meer, niets minder

Als je dan ook nog eens ten aanzien van het hele forum publiek in je eigen posting benadrukt dat je
Feit 1: geen voerboot hebt en er
Feit 2: ook niet een wilt hebben
dan zie ik, behalve provocatie, geen enkele meerwaarde in je posting, gezien de Poll duidelijk de vragen stelt:

“ Voor welke boot zouden jullie gaan en geef aan waarom je voor deze boot gekozen hebt ? “

maar omdat je aan deze beide vraagstellingen, niet wil en kan voldoen, beeindig ik hiermede, wat mij betreft deze niet relevante discussie. Ik heb getracht een zo volledig mogelijke beantwoording aan deze poll te geven : niets meer en niets minder

Met vriendelijke groet
John
Gebruikersavatar
william van den broek
Berichten: 354
Lid geworden op: 17-12-2004 22:59
Locatie: made noord-brabant
Contacteer:

12-02-2006 12:37

C:\Documents and Settings\william\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5\KH2N89U7\intro-nweboot-groot[1].jpg

wat kan ik nu nog meer zeggen :oops:
brabant karperland
( http://www.bbkbiesboschkarpers.nl , http://www.lgbosveld.nl ,powercatcher rules )
Aart Lokhorst
Berichten: 8585
Lid geworden op: 03-01-2002 01:00
Locatie: Dronten

12-02-2006 12:43

Oké Johnny, laten we er maar over ophouden (tolereer schrijf je trouwens met één l :lol: ).
De poll vraag bestaat inderdaad uit 2 vraagstellingen en de eerste daarvan is: 'voor welke boot zouden jullie gaan' is dus een zeer algemene vraag waar iedereen op kan posten of hij nu wel of niet van plan is een voerboot aan te schaffen. Vandaar dus mijn reactie...
Verder heb ik er ook geen enkele behoefte aan om hier nog meer woorden aan te besteden.
Het door Bein Westerlaken gegeven praktijkvoorbeeld zegt m.i. al meer dan voldoende.
Gebruikersavatar
william van den broek
Berichten: 354
Lid geworden op: 17-12-2004 22:59
Locatie: made noord-brabant
Contacteer:

12-02-2006 12:59

brabant karperland
( http://www.bbkbiesboschkarpers.nl , http://www.lgbosveld.nl ,powercatcher rules )
Gebruikersavatar
william van den broek
Berichten: 354
Lid geworden op: 17-12-2004 22:59
Locatie: made noord-brabant
Contacteer:

13-02-2006 11:16

zijn er eigelijk nog mer mensen die
graag willen laten weten welke voor boot ze willen kopen en waarom?

wel mensen die een voerboot willen kopen en geen mensen die géén voerboot willen hebben a.u.b.
brabant karperland
( http://www.bbkbiesboschkarpers.nl , http://www.lgbosveld.nl ,powercatcher rules )
Gebruikersavatar
Peter Buijsman
Berichten: 137
Lid geworden op: 26-05-2004 10:07
Locatie: Ridderkerk

13-02-2006 15:41

Ik ben zelf voor de Carpcatcher (BT 4) gegaan gezien Tonny al wat langer met deze bootjes bezig is en mij dit meer vertrouwen gaf. Qua garantieafwikkeling is alles ook perfect verzorgd gezien ik hier al een keer gebruik van hem moeten maken helaas. Werd netjes gevraagd wanneer ik weer van plan was te gaan vissen. Binnen 3 dagen bootje weer op en top retour!

Ik denk dat de keuze van een boot puur persoonlijk is. De ene boot heeft weer voordelen die de andere niet heeft en omgedraait. Ik ben in ieder geval verschrikkelijk blij met mijn BT 4.
Wie haar string te laat laat zakken, zal in 2 helften kakken ;-)
William van Rooij 1982
Berichten: 97
Lid geworden op: 08-10-2005 11:06
Locatie: Velddriel GLD

17-02-2006 10:16

Hoi mede bestuurders,

Ik had eigenlijk een vraagje over de maximale diepte die jullie kunnen meten. Ik ben gisteravond even wezen varen om het een en ander in het donker te testen. Alles ging zoals verwacht perfect alleen gaf de dieptemeter dieper dan 30m :o een soort storing aan. Meer een soort ruis op het scherm. Nu ben ik heuz niet van plan om op deze diepte te vissen maar ik vroeg me af of jullie dit ook hebben.

Ik heb zelf de BT5. (sorry voor degen die zweren bij een andere)

Groeten William