voerboot


Plaats reactie
Dennis van Calsteren
Berichten: 12
Lid geworden op: 20-06-2004 14:04
Locatie: Den Haag

02-01-2006 23:24

ik wil het nieuwe jaar gaan beginnen met het vissen met een voerboot
alleen nu ik er na op zoek ben zijn er wel 20 modellen kan iemand mij vertellen welke voerboten er goed zijn

met vriendelijke groet

dennis
Danny Schaltin
Berichten: 886
Lid geworden op: 20-01-2004 01:41
Locatie: Barendrecht
Contacteer:

03-01-2006 18:36

BT IV Boot,is een van de best verkochte voerboten van europa,kheb m zelf ook,echt een prima boot.

http://www.schrijvermodelbouw.nl


GR Danny
Gebruikersavatar
Tom Aerts
Berichten: 113
Lid geworden op: 21-02-2004 21:07
Locatie: Zonhoven ( België )

03-01-2006 23:08

Beste ,

Sinds 2 jaar heb ik een voerboot van Ivo . Ik ben zeer tevreden over deze voerboot nog nooit geen stukken gehad aan de boot . Sinds vorig jaar heb ik er een dieptemeter laten inbouwen deze geeft een heel goed beeld van de bodemstructuur en de dieptes . Ook de service bij ivo is echt toppie want mocht je nu stukken hebben dan lost hij dit soms telefonisch op en anders maak je gewoon een afspraak met ivo en die maakt hem waar je bijstaat en mag je hem dadelijk terug meenemen . Hier is de link van ivo http://users.pandora.be/karpervoerbootjes/ .
Mocht je nog vragen hebben mag je ze gerust stellen .

Mvg Tom.
johannes van herck
Berichten: 36
Lid geworden op: 06-01-2006 19:03
Locatie: arendonk (turnhout)

08-01-2006 13:14

Danny :

ik heb ooit gehoord dat zo'n bakje achteraan de boot rap verslijt en na een tijd gewoon kantelt zonder dat je dat wil.
Antoine Mennen
Berichten: 107
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00

10-01-2006 17:09

Beste.

Wat Tom zegt is 100% waarheid. Ikzelf heb ook een voerboot gemaakt door Ivo. Ik kan alleen maar zeggen dat de boot mij nog NOOIT in de steek heeft gelaten. Ikzelf sta voor de volle 100% achter de boot van Ivo.
Ivo weet dit ook van mij. Ikzelf heb al menig karpervissers verteld over de voerboten van Ivo. Dit heb ik gedaan op http://www.carp.be onder BBS is carp board is materiaal.
Perfecte kwaliteit en service. Voor dat ik tot koop over ging heb ik beurzen bezocht in binnen en buitenland en vergelijkingen gemaakt. Kijk maar eens naar de prijzen onderling van de voerboten en de materialen die sommige gebruiken (rompen, servo's , zenders, schroeven en etc.) allemaal dingen die belangrijk zijn voor een lange tot zeer lange levensduur.
Ik vertel deze dingen hoe IK er over denk , natuurlijk iedereen heeft zo zijn eigen keuzes. Maar 1 ding staat bij mij vast kwaliteit betaal je gewoon en mocht je over gaan tot aankoop van een voerboot die gemaakt is door Ivo dan weet ik zeker dat je er jaren tegen aan kan.

Mocht er iemand nog vragen hebben m.b.t. de voerboot gemaakt door Ivo
dan mag je altijd mij mailen. Dan probeer ik zou goed mogelijk antwoord te geven.

Met vriendelijke groet Antoine
Mike van Zwam
Berichten: 286
Lid geworden op: 14-09-2005 22:58

10-01-2006 19:54

Ik zelf heb een microcat, een catamaran.
Over deze boot ben ik tevreden. Diepte meter werkt perfect.
Kunnen 2 lijnen in. Zitten goeie leds op.
Bereik is ruim voldoende(700)
En geen klep achterop maar de kleppen zakken vanuit het midden langzaam in het water.
Hij kan zelf over redelijk dicht wier varen, en er komt geen lijn in de moteren omdat deze werkt met jetpompjes.
Voor foto's moet je maar even googlen.

Mvg Mike
Onderschrift:
Dit is een stukje tekst dat onder je berichten wordt gezet.
Er is een limiet van 255 tekens.
mario van de westerlo
Berichten: 606
Lid geworden op: 20-12-2005 20:34
Locatie: helmond

10-01-2006 20:46

Ben ook al bijna een jaar in bezit van een boot van ivo echt een superboot en heel stabiel is hij ook nog, ik denk zelf dat er weinig boten zo goed in het water liggen . Het voer kan er door middel van 2 afzonderlijk regelbare kleppen te water gelaten worden ( ik heb er zelf een draaiknop door ivo op laten zetten) dan kan ik met heel veel gevoel de kleppen open maken en niet zo als bij de meeste boten ze in één klap open vliegen dus kan zo ook nog een voerlijn leggen als ik het wil. Mijn lijn kan ik door middel van een soort haakje van achter droppen maar het gaat ook onder bij de voerkleppen. Bij mij zitten er 4 leds op en één groot licht afzonderlijk te gebruiken maar ook samen en er zitten 2 accu's in dus je zal nooit zonder stroom zitten op het water wat een heel groot voordeel is. Ik heb een 6 volt en een 12 volt accu erin steken maar kan het zo wisselen als ik daar behoefte aan heb dus kan onder het uitvaren over schakelen van 6 op 12 volt voor de snelheid of als er veel wind is. Hoop dat het nu duidelijk is en je begrijpt waarom ivo's bootje gewoon top is......Vlekkie
Gebruikersavatar
Arjan vd Palen
Berichten: 322
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Valkenswaard
Contacteer:

10-01-2006 22:24

Mario,

Wat kosten die bootjes van Ivo nog? En kan hij er ook een dieptemeter inbouwen?
Ben zelf nog aan 't twijfelen of ik er een aan ga schaffen en even de verschillende mogelijkheden/prijzen op een rijtje aant zetten.

Mvg,
Arjan van der Palen
jim versluis
Berichten: 252
Lid geworden op: 09-01-2006 10:54
Locatie: breda

11-01-2006 13:27

Ik heb nu ongeveer een jaar een smartboat profi incl dieptemeter en het bevalt perfect.
In al die tijd nog niet 1 keer wat gehad.

Gebruik hem het hele jaar door, alleen boven windkracht 5 wordt het redelijk moeilijk, zeker als je alleen bent.
Maar dat geldt voor de meeste voerboten denk ik zo.

Ik vind de prijs/kwaliteit verhouding bij de smartboat top! alsmede de service.
De KSN is er ook voor jou!

Kwaliteit = TTB BAITS

Check: http://WWW.TTBBAITS.COM
Plaats reactie