openmaken baitsweeper 2


Plaats reactie
Edward Schrooten
Berichten: 60
Lid geworden op: 11-07-2002 02:00
Locatie: Enter

30-08-2002 21:39

Wie heeft er al eens eerder een baitsweeper opengemaakt? De boven en onderromp zitten aan elkaar gekit met een zwarte rubberachtige substantie. Weet iemand hoe ik hem open krijg er zit nl. een barst in de romp.
Met hoopvolle groet Edward Schrooten
Gebruikersavatar
Albert v Hasselt
Berichten: 197
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: vught

30-08-2002 23:32

hallo edward
ik heb er een open gemaakt het zal niet meevallen om hem open tekrijgen.
maar met een scherp mesje krijg je hem wel open ben er zelf enkelen uren mee bezig gewwest .maar het was toch gelukt je moet wel proberen er alle kit er tussen uit te snijden. ls je hem open hebt kun je hem naderhand weer dicht kitten met sileconenkit werkt prefect. veel sucses:O
groetjes albert.en nog vele strakken lijnen toe gewenst
Edward Schrooten
Berichten: 60
Lid geworden op: 11-07-2002 02:00
Locatie: Enter

31-08-2002 00:18

Albert, hoe ben je er tussen gekomen met dat mesje? De rand van de bovenkant ligt een halve centimeter lager hierdoor is het moeilijk om de kit ertussen weg te snijden.
Ik had iets gehoord over een soort oplosmiddel om de kit elastischer te maken zodat je de delen uit elkaar kunt trekken en dan de kit doorsnijden. Ik weet niet of dit waar is en hoe dit spul dan mag heten.Aan de modelbouwer hoef ik niets meer te vragen want na 8 keer opsturen en iedere keer andere storingen of beschadigingen wil ik met hun helemaal niets meer van doen hebben.
Heb je de boot hierna met gewone kit weer dicht gemaakt, is er misschien hiervoor ook een andere optie voor als je hem later nog eens moet openen? Alvast bedankt voor je info.
Plaats reactie