dieptemeters van fishfun.nl..voor voerboten


Plaats reactie
Gebruikersavatar
Roy van Goor
Berichten: 865
Lid geworden op: 02-02-2002 01:00
Locatie: maasbracht

20-12-2005 21:21

hello,

heeft iemand ervaring met deze winkel/zaak??
iemand die ene voerboot heeft die uitgerust is met een visvinder van fishfun.nl en zijn ervaringen ermee??
ben benieuwt...
alvast bedankt
gr roy :wink:
donovan degryse
Berichten: 76
Lid geworden op: 14-11-2004 21:04
Locatie: Roeselare, Donovan Degryse

24-12-2005 09:22

echt niemand die ervaring hier mee geeft lijkt me heel interessant reacties zijn welkom

mvg

donovan degryse
frans plomp
Berichten: 24
Lid geworden op: 20-03-2006 18:57

12-08-2006 23:58

Ik heb deze fishfinder en ik ben er heel tevreden over het bereik is goed en de service van Henk is gewoon goed. Ik had eerst een dynacraft voerboot maar deze kon niet samen met de fishfinder. Toen heeft henk toch ongeveer 3 uur lang alles geprobeerd om dit voor elkaar te krijgen jammer genoeg lukte dit niet door de storing die het matriaal in de dynacraft maakte. Nu heb ik een carphunter en het werkt echt super. Op een gegeven moment werkte de finshfinder niet meer ik de batterijen verwisselen maar nog steeds niets ik de fishfinder opgestuurd naar henk gelijk de volgende dag een mailtje dat hij het bij hem wel deed en dat ik maar even langs moest komen om te kijken. Henk heeft er alles aan gedaan en wat blijkt ik had baterijen die ook leeg waren (lekker net nieuwe).

Maar ja henk deed er wel gelijk een nieuwe verbeterde antenne bij voor nog meer bereik en dat noem ik nog eens service.

Al met al ben ik zeer tevreden met deze aankoop en ik kan het je aanraden omdat het zeker meer vis opbrengt ik heb het van de week mee gemaakt
Terwijl andere staan te chillen is Frans aan drillen
Plaats reactie