dyna-craft


Plaats reactie
Gebruikersavatar
henk dammer
Berichten: 84
Lid geworden op: 30-12-2004 15:40
Locatie: Winschoten

03-12-2005 12:27

HOI.

Wie heeft er nog meer problemen met de dynacraft voerboot??
Ik heb er al 3 boten van gehad,en die vertoonden allemaal gebreken.
De vierde is onderweg,mijn vertrouwen in die boten raakt op.
Groeten henk. :-?
oost west,aan het water het best.
Gebruikersavatar
Tom Aerts
Berichten: 113
Lid geworden op: 21-02-2004 21:07
Locatie: Zonhoven ( België )

03-12-2005 14:00

Zijn wel veel problemen met die dynacraftbootjes . Mijn vismaat had zijn net uit de winkel . Laad de batterijen op en zet hem op het water maar het ding ging alleen maar vooruit maar niet links of rechts . De bootjes scheppen ook ongeloofelijk veel water in het bootje zelf . Bij sterke wind gaat hij bijna niet meer vooruit .

Mvg Tom.
Camiel Driehuis
Berichten: 1242
Lid geworden op: 05-05-2004 15:37
Locatie: lelystad

03-12-2005 15:29

ik heb zelf geen ervaring met die bootjes maar heb ze bij raven hier in lelystad al vaak genoeg over de toonbank zien gaan.

Jammer genoeg de verkeerde kant op.
van klant terug naar winkel, omdat er weer eens wat aan mankeerd

trek zelf de conclusie maar.
Gebruikersavatar
Tom Engel
Berichten: 403
Lid geworden op: 30-07-2005 11:08
Locatie: almere

04-12-2005 21:30

Ben bij raven in lelystad geweest en uitleg gevraagd. Van de 100 boten komen er 20 terug en er zijn mensen die moesten zwemmen om hun boot terug te krijgen. Raven geeft nu zelf de problemen toe en geeft aan dat er zwaarder matriaal in moet. De boten worden nu afgeraden om te kopen dat is wel zo eerlijk maar wel een beetje laat. Ook voor 350 euro moeten dingen gewoon werken ( het is 800 gulden ). De boten worden verbeterd!!! maar dat moeten we nog maar afwachten. Ik wacht wel op die goede tweede hands boot want deze vertrouw ik voor geen meter.

Tjuus

Tom
Gebruikersavatar
henk dammer
Berichten: 84
Lid geworden op: 30-12-2004 15:40
Locatie: Winschoten

05-12-2005 15:37