triangle pod


Plaats reactie
Sjoerd de Waal
Berichten: 72
Lid geworden op: 11-05-2005 19:49
Locatie: maassluis

09-11-2005 20:33

ben van plan een nieuwe rod pod aan te schaffen. nu wil ik er 1 die op 3 poten staat. ben van plan de triangle pod van ultimate te kopen iemand hier ervaring mee?
laat anders jullie voordelen en nadelen weten en mogelijke andere nu te dure opties?
Lex Roording
Berichten: 396
Lid geworden op: 02-12-2004 11:50

10-11-2005 07:50

Sjoerd,

Zelf heb ik de triangle rodpod niet. Maar ik ken wel iemand die hem heeft. Ik vind hem zelf niet echt stevig staan (hij staat wat hoog). Toen hij aan het vissen was, waaide zijn rodpod tot 3x toe omver. Voor de rest is het een mooie rodpod. Maar ik denk dat het omwaaien ook mede komt hoe je hem neerzet :wink:

Groeten Lex
Waarom moeilijk doen, als het makkelijk kan: KSN!
Gebruikersavatar
Erik van der Mierden
Berichten: 348
Lid geworden op: 21-02-2003 01:00
Locatie: Veldhoven
Contacteer:

10-11-2005 09:20

Hey Sjoerd,

Wat voor eisen stel je aan je rodpod? Behalve dat het een driepoot moet zijn..

En verder, voor wat voor wateren wil je je nieuwe rodpod gebruiken? Is het noodzakelijk, of kan je ook gewoon uit de voeten met een "gewone" rodpod of zelfs losse steunen.

Ik zelf vis het liefst met losse steunen of in combinatie met goalpost en op de wateren die ik bevis kan ik hier goed uit de voeten...

succes met je zoektocht..

erik..

en zoals gebruikelijk.. gebruik de zoekfunctie eens, zijn al een dozijn onderwerpen over geweest..
Never argue with an idiot. He'll only bring you down to his level, and beat you with experience
van Gorp Sjors
Berichten: 638
Lid geworden op: 31-10-2005 11:55
Locatie: Oever zuid-willems huisnr.(stek) 4.....
Contacteer:

11-11-2005 11:11

Heey Sjoerd,

Ik heb nog wel een triangle pod in de aanbieding, kheb er denk ik 5 x mee gevist, op een visstek waar geen losse steunen de grond in kunnen, verder vis ik altijd met losse steunen.

Je mag hem voor 50 euro overnemen.
(nieuwprijs 110 euro).

Groeten Sjors
Gebruikersavatar
louis kanters
Berichten: 130
Lid geworden op: 22-08-2005 20:49
Locatie: someren

13-11-2005 14:41

ik heb er ook 1 maar hij is supper mooi voor sfeerfoto's en zo maar als je de rodpod hebt staan en de hengels erop en de lijn ligt rond de 90 graden dan heb je een probleem als je beet krijd en heb ik zelf ook al meedere malen meegemaakt dan valt de rodpod om en de hengels liggen dus op de grond heb ik ook geluk gehad dat we met zijn 2e waren dan is het probleem snel opgelost maar ik adviseer om voor dat geld een betere rodpod te kopen :wink: :wink: :wink:
gegroet Louis
Plaats reactie