foudralen van Fox


Plaats reactie
erik de brabander
Berichten: 49
Lid geworden op: 20-09-2005 20:33
Locatie: Den Haag(ypenburg)

27-10-2005 15:15

Beste mensen,

Ik heb het boekje van Fox eens goed bekeken en als je dan bv kijkt naar foudralen, dan merk je dat ze 3 verschillende lijnen hebben. De stalker, Royale en de Evolution. Voor de stalker wil ik niet gaan, maar ik twijfel tussen de royale en de evolution serie

Het prijsverschil kan soms best groot zijn, maar ik vraag mij af of de evolution echt veel beter zal zijn. Ik lees wel dat een foudraal van evolution helemaal is gevoerd, dus dat kan misschien gunstig zijn.

Misschien hebben jullie andere suggesties

alvast bedankt.
Gebruikersavatar
jordyopthof
Berichten: 1606
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Zuid-Holland

28-10-2005 11:57

Ik gebruik een foedraal van Starbaits 12 ft.

Deze heb ik vergeleken met de fox (260) euro...
De foedraal was even dik gevoerd, tussenflap, hengelomslag, klittenband, ruime molenvakken, 3 of 4 hengels, zelfde kleur, betere rits!!!! en op de draagriem extra geborgd.

Al met al 2 jaar zorgeloos plezier van!!!!

Prijs €80.....
hoeze goedkoop niet altijdt duurkoop........

:lol:
Geniet van alle vissen, klein en groot. Maar, zodra de het genieten van klein verdwijnt is het wellicht tijd om te stoppen...
Gebruikersavatar
Jan Wijma-O
Berichten: 200
Lid geworden op: 02-08-2003 02:00
Locatie: Utrecht

31-10-2005 17:58

Ik heb ook de foudraal van starbaits en vindt hem persoonlijk geweldig. Ik heb em nog niet zo lang, heb de versie gemaakt van realtree materiaal en met een regenhoes, en verder zelfde als die jij omschrijft. Ik vind em geweldig
Maarten Kasantirto
Berichten: 42
Lid geworden op: 07-11-2005 00:57
Locatie: ´s-Hertogenbosch

07-11-2005 22:28

ik heb de Fox royale 12'' en hij bevalt me zeer goed!
Bla bla
Gebruikersavatar
Rick Boerboom
Berichten: 3459
Lid geworden op: 11-07-2002 02:00
Locatie: Doetinchem

07-11-2005 23:15

Ik heb zelf de Royal Quiver Combo, dus met losse pouches voor de hengels. Ik vind dit zelf een ideaal systeem, en deze foudraal specifiek bevalt me ook zeer goed. Ik vind de ritsen erg degelijk en het ding op zich is gewoon practisch in gebruik. Ik weet niet of de quiver van de Evolution serie zoveel beter is. Veel tasjes/tassen van deze Evolution serie zijn wat steviger. Met een harde bodem en van stevig materiaal gemaakt waardoor ze wat meer steun geven. Je kunt je afvragen of dat voor elk tasje/tas/foudraal nodig is, aangezien deze serie inderdaad aanzienlijk duurder is. Ik kan in ieder geval prima uit de voeten met de Royal foudraal.
Gebruikersavatar
peter postema
Berichten: 2599
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Westerlee (GN)

08-11-2005 00:31

Heren,
Vraag me wel af wat men allemaal wel meesleept, kan prima voldoen met losse pouches 12 ft van fox die men ook levert bij de quiver die rick aan kaart.

nadeel van de quiver is voor mij vrij simpel, m`n oval past er niet dus deze ruimte blijft onbenut, verder heb ik de ruimte niet nodig. schepnet kan mee in de tas van de oval of van de explorer. sleep het liefst zo weinig mogelijk mee zodat ik compact blijf en ook simpel kan verkassen. Vindt de gewone foudralen al helemaal ondingen.

Bij een trip naar la france kunnen de losse pouches zo boven in de skibox en ben dus niet gedoemd om ook nog eens een bagagewagen mee te slepen. Moet er wel bijzeggen dat wij in het bezit zijn van een ruime station :)

groet,
Peter
It's not who you are, it's who you know.
Johan Meijer
Berichten: 48
Lid geworden op: 24-06-2003 02:00
Locatie: Amsterdam

08-11-2005 23:20

Waar zijn de starbaits foudralen te koop?





:-?
Gebruikersavatar
Pascal Rijzinga
Berichten: 661
Lid geworden op: 07-03-2002 01:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

09-11-2005 08:31

Johan,

Alle winkeliers die Sensas in hun assortiment hebben, kunnen ook alles van StarBaits bestellen. Ik durf zo niet te zeggen welke hengelsportzaak dat in of rond Amsterdam is.

Naast het standaard foudraal is er ook een foudraal met losse pouches.

Groet Pascal
"everyone has the right to be stupid, but some people abuse the privilege" (Joseph Stalin)
Gebruikersavatar
tino beunk
Berichten: 2626
Lid geworden op: 29-03-2005 18:42
Locatie: Duiven

18-11-2005 18:56

Ik heb zelf ook het foudraal van starbaits. top ding!
~~Dreams can be true.~~
Gebruikersavatar
jordyopthof
Berichten: 1606
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Zuid-Holland

18-11-2005 20:52

Harm nuis te Ridderkerk.

Even bellen, en op laten sturen.

Prijs kwaliteit is niet in verhouding. Het is zelfs velen malen beter dan de prijs zou durven vermoeden!!

En ik ben een merklustig ''manneke'' maar sensas is echt niet slecht in zijn metarialen. Het is enkel hier nog niet zo bekend als bijv in Vive la France...
Geniet van alle vissen, klein en groot. Maar, zodra de het genieten van klein verdwijnt is het wellicht tijd om te stoppen...
Danny Schaltin
Berichten: 886
Lid geworden op: 20-01-2004 01:41
Locatie: Barendrecht
Contacteer:

13-12-2005 14:25

Ha thomason,hoe is het? :D

Ik weet dat je me niet wil geloven maar ik zou echt voor die 12ft gaan,ten eerste is het veel lichter op de fiets en ten 2e is het toch weer een stuk korter(de foudraal)zodat je als je fietst je foudraal niet constanttussen je spaken komt,en met een bocht makkelijker met je mee draait,zonder een persoon naast je van z'[n fiets te stoten. :wink:

Hoop dat je hier nu wat aan hebt,die starbaits is een mooi foudraal en is te bestellen,maar ik zou gezien de kwalitieit en functionaliteit snel voor de protect van ultimate gaan.Mensen mee eens?


Gr Danny Schaltin
Plaats reactie