Voor degenen die de DVD hebben gezien van Ronald de Jong, de beelden die hij krijgt daar zijn gemaakt door middel van een onderwatercamera.
Hij had het ook over vissen met een laptop aan de waterkant, zodat je de vissen ook daadwerkelijk kan zien.
Wie weet wat voor onderwater camera je daarvoor nodig hebt? Wat zoiets kost, wat voor extra accesoires je daarvoor nodig hebt, enz enz?
Onderwater camera
- Denny Verdoold
Volgens mij is er al een keer eem topic over dit onderwerp geweest.
Toen werd er een linkje gepost over een site met alle onderwatercamera's en die dingen zijn nog niet eens zo duur ook.
Ik zal eens kijken of ik het terug kan vinden. Ik zit er zelf ook over te denken.
Toen werd er een linkje gepost over een site met alle onderwatercamera's en die dingen zijn nog niet eens zo duur ook.
Ik zal eens kijken of ik het terug kan vinden. Ik zit er zelf ook over te denken.
- Mourad Aviara
Denny Verdoold schreef:Volgens mij is er al een keer eem topic over dit onderwerp geweest.
graag, want ik heb het niet kunnen vinden hier..
- Mourad Aviara
Ik neem toch vaak mijn laptop mee als ik ga vissen, wat filmpjes kijken, wat muziek luisteren.
Zou top zijn als ik ook nog eens de karpers op mijn voerstek kon zien
Zou top zijn als ik ook nog eens de karpers op mijn voerstek kon zien

-
http://www.willempie.nl/bewaking/#tc506b
mvgr. Dennis
mvgr. Dennis