Fox Ranger


Plaats reactie
erik de brabander
Berichten: 49
Lid geworden op: 20-09-2005 20:33
Locatie: Den Haag(ypenburg)

17-10-2005 15:37

Ik ben gisteren in Belgie geweest voor Megacarp 2006. Daar heb ik 3 hengels gekocht. De Fox ranger 2.75 lb. Deze waren van 125 euro p.s. afgeprijst naar 75 p.s. Na een uurtje tobben heb ik de knoop doorgehakt en heb ik ze gekocht. Wel grappig, je kreeg de hengels mee in een plastic koker. Wel handig voor het vervoeren :wink:

Ik ben er erg blij mee, dus spijt zal ik niet gauw hebben. Toch wil ik jullie vragen wat jullie oordeel is erover. Hebben jullie ervaring hiermee. Ik heb natuurlijk gevraagd aan de medewerker van Fox of dit en leuk hengeltje is om mee te beginnen, maar die zal zijn producten uiteraard niet naar beneden halen.

Inderdaad, ik ben een beginnede karpervisser die alles nog moet aanschaffen. De hengel is bedoelt om voornamelijk in Nederland te gebruiken, maar soms ook in frankrijk ofzo. Verder denk ik dat ik de shimano baitrunner 10000 xte erop ga zetten. Lijk mij ook een leuk molentje om mee te beginnen. Ik hoef die enorme grote/zware molens (nog) niet.

alvast bedankt.
Gebruikersavatar
Anton Wstyle
Berichten: 33
Lid geworden op: 06-01-2005 10:35
Locatie: Barendrecht
Contacteer:

17-10-2005 17:47

Dan denk ik dat je een knap setje heb aangeschaft en zeker met 10000 xte er onder.

Gr. Anton
Gebruikersavatar
tobie derksen
Berichten: 1514
Lid geworden op: 11-02-2005 09:44

17-10-2005 18:19

mooie beginnersset ! :o
Gebruikersavatar
Lars Akkermans
Berichten: 185
Lid geworden op: 21-08-2003 02:00

20-10-2005 10:45

Om mee te beginnen man toen ik begon zat ik met een hengeltje en een dobbertje te vissen op alles wat zwemt :P maarja toen was ik wel 5 :P
Nu heel wat jaartjes verder is dat wel anders :wink:
Maar de ranger wilde ik ook een tijdje terug kopen maar ben toen toch voor 2 mooie prologic hengels gegaan maar ik heb de rangers ook op de beurs van megacarp2005 gezien en ik vond ze zo mooie hengels voor het oog waren ze goed maar tijdens de dril weet ik helaas niet.
Maar effe een vraagje heb je al vaak gevist want ik zie dat je begint en met een keer super matriaal daar zou ik wel mee uitkijken als je dadelijk het toch niet zo leuk meer vind heb je er wel al veel geld ingestoken he.
erik de brabander
Berichten: 49
Lid geworden op: 20-09-2005 20:33
Locatie: Den Haag(ypenburg)

20-10-2005 11:40

lars,

Bedankt voor jullie reactie tot nu toe. Ik vis ook al bijna 20 jaar, maar heel weinig. Ik ben ook inderdaad begonnen met een bamboestok en een dobber van kurk en een sateprikkertje.

Het kapervissen heb ik altijd een beetje met de pen gedaan en daarom heb ik ook maar 1 hengeltje + vaste stok. Nu ik een paar maanden geleden samen met een goede vriend weer ben gaan vissen, had ik er zoveel lol in dat ik vond dat het tijd was voor wat betere spullen. Ik heb een budjet van ongeveer 3000 euro wat ik verspreidt over 2 jaar ga uitgeven. Ik ben vorige maand begonnen met een karperstoel van Fox, de MK2(99 euro), maar die is nog niet binnen. Het 2e zijn deze hengels en ik denk dat ik opzich voor 75 ps een leuke aankoop heb gedaan. Als jonge gozer wilde ik altijd Fox hebben. Ik weet dat het niet goed is om alleen naar het merk te kijken, maar ik heb er gewoon een goed gevoel bij en dat vind ik ook wel tellen. Ik ben nu 25 jaar en kan het nu wel betalen. Over een paar jaartjes hoop ik een gezond kind te krijgen en zal ik dit soort zaken niet meer zo snel kopen. Ik wil dus goede degelijke spullen hebben... :wink:

groet

Erik
Plaats reactie