berkley banksticks/buzzerbars


Plaats reactie
Gebruikersavatar
patrick degen
Berichten: 315
Lid geworden op: 22-07-2003 02:00
Locatie: Huissen

16-10-2005 12:48

Iemand ervaring met deze niet te overtreffen lichte accesoires???
moet ff weten of die handel niet snel breekt!
de carbon uitvoering...

mzzl pat
kevin diederen
Berichten: 3862
Lid geworden op: 28-09-2003 02:00
Locatie: Zuid Nederland

16-10-2005 13:24

In Engeland zijn de solar en neville bancksticks door veel mensen al vervangen door het carbon van Berkley of Matrix. Zelf wil ik eerst wel eens zien of het over 10 jaar nog steeds zo geweldig is. En die 10 jaar haal ik met mijn solar sticks makkelijk.
Met vriendelijke groet,

Kevin Diederen
Gebruikersavatar
Patrick Hitija
Berichten: 405
Lid geworden op: 20-03-2004 22:24
Locatie: Holland

17-10-2005 00:14

Patrick,

Heb ze vorige week voor het eerst in me handen mogen hebben en was verbaasd over het gewicht!
Wogen echt bijna nix!

Maar of ze stevig zijn kan ik niet beoordelen..
Ze zagen er wel stevig uit, maar om in de winkel de buigzaamheid/sterkte te gaan staan testen :oops: ...

Ben wel benieuwd naar gebruikers ervaringen!!
live the life you love and
love the life you live ..
jurgen munten
Berichten: 1159
Lid geworden op: 25-09-2002 02:00
Locatie: Eygelshoven

17-10-2005 09:00

Ik heb nu sinds enkele weken de berkley liteflite goalpostset. Topspul moet ik zeggen. Ik heb de euro uitvoering, die is iets dikker dan de standaard versie. Enige minpuntje is dat je de buzzerbars niet kunt verstellen, maar ze zijn wel breed genoeg.

Stevig is het wel, voorzover ik dat na 2 vissessies kan beoordelen. Alleen moet de grond wel niet te hard zijn aangezien de banksticks iets dikker is dan bv rvs. En ik weet niet of het zo'n goed idee is om er op te gaan hameren (maar dat doe ik sowieso al nooit).

Maar ja, maakt het echt verschil op die tonnen materiaal die we meeslepen? Nee, niet echt :-? Maar als je gaat struinen is het wel makkelijk.

groeten,
karperlimbo
Het is een kwestie van geduld.....
Plaats reactie