ik heb een vraag:
ik wil een bootje kopen die klein in de verpakking is, niet te veel weegt en hij moet achterop mijn fietskar kunnen.
die boot moet 3 personen kunnen vervoeren. er moet een bbm achter kunnen , benzine en electro.ik zou ook graag een lattenbodem erin willen hebben.
ik wil die boot buiten het karpervissen ook gebruiken om de amsterdamse wateren mee rond te varen.dus het liefst hang ik er dan een 9pk motor achter.
ik vis altijd met mn vis/fietskar --> zie url
http://www.bikesandtrailers.com/bike-tr ... eller.html
hij kan behoorlijk wat hebben , heb er regelmatig tot zo een 100kg in en op zitten (tent ,2 strechers,foudraal,lood ,eten,onthaakmat,koelboxie enz.)
ik zat zelf te denken aan een type zodiac die dus ingepakt kan worden in een tas ,maar die wel voor 3 pers(of 4) .bedoelt is.(met lattenbodem)
die op te pompen is.(hoeft geen zodiac te zijn)
kan iemand mij een advies geven , waar ik kan gaan kijken voor dit soort boten.of waar ik op moet letten en zo.
een of andere site ,of wat voor advies dan ook ?
ik ben een boten leek, en zie door de bomen het bos soms niet meer.bepaalde sites zie je ook niet staan hoe zo een boot eruit ziet als het in de tas zit.
ik zoek dus een bootje die opzich groot is, maar ook weer licht en klein in het vervoer, die ik op kan stallen in de schuur(in een tas) en mee kan nemen met mn fietskar.maar wel 1 die stevig en veilig is.(en niet te duur

dit zou best wel eens lastig kunnen worden, maar ik probeer het toch.
voor een ieder die de moeite neemt mij te adviseren alvorens dank

vr gr,
michel