Slaapcomfort? Meningen heel erg op prijs gesteld!


Gebruikersavatar
Martijn Julien
Berichten: 1119
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Purmerend

26-09-2005 15:55

Koen de Been schreef:Elco,


Ik heb haar inderdaad zo gek gekregen dat ze mee gaat vissen.....Ze doet het nog graag ook. 8) En beter gezelschap kan je niet hebben! :wink:



Zo heb ik het ook met die van mij geregeld. Ze vindt het buiten zijn en samen camperen ontzettend leuk, maar van vissen zelf moet ze niks hebben.

Ik moet trouwens wel zeggen dat ik liever op m'n stretcher slaap, want op zo'n luchtbed krijg ik echt een bochel in mijn rug.
Bas Hofkens
Berichten: 2415
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Mooiste provincie van NL

26-09-2005 16:32

Beste mensen,

Ik heb net een matje op de kop weten te tikken bij Xenos. Ik heb dat ding opgeblazen op de stretcher gelegd. Wawwwww, dat scheelt! NOT! :cry:

Ik probeer hem dus terug te brengen en ga eens kijken naar die schuim in de vorm van eierdozen. Dat zal al iets schelen!

Houdt jullie op de hoogte! :wink:
Met vriendelijke groet,

Bas Hofkens
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

26-09-2005 16:39

Bas,

Wat ik doe?
Leg gewoon een ligbedkussen op de stretcher en daaroverheen de slaapzak.
Gewoon een extra lang tuinstoelkussen en klaar is Kees!
Wanneer ik de stretcher inklap blijft dit kussen er ook gewoon tussen zitten/liggen :wink: .
Groet'n Henk..

still growing Old.
Bas Hofkens
Berichten: 2415
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Mooiste provincie van NL

26-09-2005 16:47

Ja Henk, dat kan ook. Hmmmm, wordt nog lastig! :wink:

Denk dan dat een tuinstoelkussen beter is. :roll:
Met vriendelijke groet,

Bas Hofkens
Gebruikersavatar
Guido Rouss
Berichten: 60
Lid geworden op: 15-06-2005 20:25
Locatie: Zuid Holland
Contacteer:

26-09-2005 20:29

Bas Hofkens schreef:Ik probeer hem dus terug te brengen en ga eens kijken naar die schuim in de vorm van eierdozen. Dat zal al iets schelen!

Houdt jullie op de hoogte! :wink:


Na dit topic heb ik mijn noppenschuim matje weer opgezocht. Even in de wasmachine gedaan op 40graden, en hij is weer helemaal schoon en ook heeft hij zijn originele vorm weer terug. (Matje heeft een aantal jaar opgerold in de schuur gelegen) Nu de winter er weer aan komt gaat hij zeker weer mee met vissen.

Ik heb zelf een 12 jr oude fox stretcher en samen met dit matje ligt die echt heerlijk. Nog een voordeel is dat het behoorlijk stroef is dus je slaapzak blijft goed op zijn plaats liggen.
Bas Hofkens
Berichten: 2415
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Mooiste provincie van NL

26-09-2005 21:15

Ik heb een ligkussen voor een ligbed mogen lenen. In het groen; SWEET! :P

Morgennacht uitproberen en ik laat het jullie weer weten!
Met vriendelijke groet,

Bas Hofkens
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

26-09-2005 21:30

Nou Bas,

Je ouders gaan binnenkort jou bed op Marktplaats aanbieden... 8)
Groet'n Henk..

still growing Old.
Bas Hofkens
Berichten: 2415
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Mooiste provincie van NL

27-09-2005 08:24

Ik hoop van niet, Henk. Of ze moeten me gelijk een Boxspring aanbieden! :lol:
Met vriendelijke groet,

Bas Hofkens
Bas Hofkens
Berichten: 2415
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Mooiste provincie van NL

28-09-2005 11:07

Beste mensen,

Zoals beloofd even een verslagje van mijn nacht op het extra kussen. Het ligt een stuk comfortabeler en de rug wordt beter ondersteund, maar kan niet echt zeggen dat ik beter geslapen heb. Ben nog een paar keer wakker geworden. Het is weer een tijdje geleden dat ik nachten gevist heb, dus misschien gewoon wennen. Ik vraag of ik het kussen nog even mag "leasen". :wink:
Met vriendelijke groet,

Bas Hofkens
Gebruikersavatar
marijn ham
Berichten: 2429
Lid geworden op: 11-07-2003 02:00
Locatie: Waarland

28-09-2005 12:36

Ik slaap op een stretcher van de Aldi...

Ja mensen, van de Aldi...
Lekker hard!

Op een gewone stretcher kan ik niet slapen en krijg ik vreselijk veel rugpijn.
Ik heb meerdere strecthers geporbeerd, maar de Aldi stretcher is de enige waarop ik geen rugpijn krijg....
Verder doe ik gewoon mijn ogen dicht, en binnen 3 minuten liggen ik heerlijk te knorren...

Of het nu zomer of hartje winter is... Met inslapen heb ik nog nooit een probleem gehad.
Danny van der Linden
Berichten: 31
Lid geworden op: 03-03-2005 17:47
Locatie: Kinrooi(Belgie)

28-09-2005 14:54

Bas Hofkens schreef:Beste Mensen,

Bedankt voor jullie reacties tot nu toe!

Ik heb trouwens een Fox Ultra 3 waar ik veel te veel geld voor heb betaald, dus een nieuwe stretcher gaat er niet komen. Toch maar even zo'n matje halen, denk ik! :wink:


Ik heb de zelfde stretcher en slaap als een roos op dat ding.Neem de volgende keer eens een dik kussen me en een goede slaapzak.

Gr Danny
Bas Hofkens
Berichten: 2415
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Mooiste provincie van NL

28-09-2005 15:04

Danny,

Aan het kussen en slaapzak ligt het allemaal niet. Is allemaal dik in orde. Ik heb altijd al problemen gehad met inslapen, zelfs thuis slaap ik niet top. :cry:
Met vriendelijke groet,

Bas Hofkens
Jorrit Hazen
Berichten: 100
Lid geworden op: 30-03-2005 00:27
Locatie: FISHTOWN!
Contacteer:

28-09-2005 17:36

spuitje?
Hatsikidee!
Bas Hofkens
Berichten: 2415
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Mooiste provincie van NL

28-09-2005 17:40

Ik kan niet tegen naalden, dus dat is ook geen optie! :lol:
Met vriendelijke groet,

Bas Hofkens
kevin diederen
Berichten: 3862
Lid geworden op: 28-09-2003 02:00
Locatie: Zuid Nederland

28-09-2005 18:13

Koen de Been schreef:Elco,


Ik heb haar inderdaad zo gek gekregen dat ze mee gaat vissen.....Ze doet het nog graag ook. 8) En beter gezelschap kan je niet hebben! :wink:

Bas,


Helaas heb ik niet alles mee.....Het belangrijkste is dat je de vangst ook nog mee hebt. Moet ik toch eerlijk zeggen dat ik totaal niks vang aan dat ***-kanaal! :-?


Word op zo'n moment liever niet gestoord.

Rare jongen die Koen.
Met vriendelijke groet,

Kevin Diederen
Gebruikersavatar
Koen de Been
Berichten: 1882
Lid geworden op: 10-02-2004 19:08
Locatie: Wosterhout

28-09-2005 19:54

Gestoord wordt ik ook niet Kevin! Eerder gek......van het hopeloze blanken... :wink:


Bas,


Waarom rook je geen Hollandse spinazie in gedroogde vorm? Moet ook rustgevend en slaapwekkend zijn, dit is echt de beste in-slaap-komer.... :lol:
Vriendelijke groet,

Koen de Been
Gebruikersavatar
Dennis van den Bogaert
Berichten: 4400
Lid geworden op: 25-02-2002 01:00
Locatie: Den Haag
Contacteer:

28-09-2005 20:06

Bas Hofkens schreef:Danny,

Ik heb altijd al problemen gehad met inslapen, zelfs thuis slaap ik niet top. :cry:


Ik weet hoe het is :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
PROUD TO HAVE BEEN A WATERLANDER ;-)

BETER GOED 2DEHANDS DAN NIEUWE BAGGERZOOI !
Bas Hofkens
Berichten: 2415
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Mooiste provincie van NL

28-09-2005 20:50

Dan geven we elkaar een hand, Dennis! :cry:
Met vriendelijke groet,

Bas Hofkens
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

02-10-2005 08:44

De een vist super relaxed, wetende dat hij er alles aan gedaan heeft.

De ander slaapt onrustig, is veelal wakker staat 's ochtends gebroken op.

Bij mij varieerd het, als ik de eerste run heb gehad voor ik ga slapen weet ik dat het goed zit en slaap ik redelijk. Als ik nog niets heb gehad slaat bij mij nog de twijfel toe ..... en begin ik te peinzen over mijn onderlijntjes, mijn stekkie ..... wel geen wier enz enz enz enz.

Ook de verhalen m.b.t. het beroven, gezeik met mensen die even willen komen zeuren / pesten enz. Wil er toe bijdragen dat ik soms beter soms slechter slaap

M.
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
Etienne Joha 2
Berichten: 258
Lid geworden op: 12-06-2005 17:44
Locatie: Gulpen

02-10-2005 11:59

Heb zelf veel last van de rug en schouderpartij (misschien door de vele zware drillen en karpers!!!!) ,maar heb als ik een nacht op de stretcher heb gelegen niet meer of minder last dan wanneer ik thuis in bed heb gelegen.
Er is maar een oplossing een goede stretcher kopen, die vooral niet teveel "doorligt" dus een beetje strak/ hard is!!
Deze stretcher goed recht opzetten, ik zelf doe dit altijd voor het donker is, 's avonds zit ik dan op een stoeltje, zodat als ik ga slapen niet meer met de stretcher hoef te kl#ten!!
ok neem ik mijn eigen grote kussen mee, dit ligt ook beter.
Heb zelf een Chub- stretcher en ben daar erg tevreden over!
Succes
carpangling rocks society sucks
Gebruikersavatar
Koen de Been
Berichten: 1882
Lid geworden op: 10-02-2004 19:08
Locatie: Wosterhout

02-10-2005 13:49

Marc Schrikkema schreef:Als ik nog niets heb gehad slaat bij mij nog de twijfel toe ..... en begin ik te peinzen over mijn onderlijntjes, mijn stekkie ..... wel geen wier enz enz enz enz.

Ook de verhalen m.b.t. het beroven, gezeik met mensen die even willen komen zeuren / pesten enz. Wil er toe bijdragen dat ik soms beter soms slechter slaap

M.


Dat heb ik ook heel erg Marc.

Ik slaap redelijk tot goed maar ik ben bij het minste of geringste wakker.
Als ik vis verwacht dan slaap ik zelden vroeger dan 2.00. Meestal bekijk ik het water en de situatie om de onrust te verklaren.
Volk langs het water verwacht ik niet.....Waakzaam slapen doe ik wel! :wink:
Vriendelijke groet,

Koen de Been
Gebruikersavatar
Ruud Engelbarts
Berichten: 229
Lid geworden op: 17-09-2005 20:03
Locatie: Lichtenvoorde

07-10-2005 13:28

Die eiermatjes kosten geen ene kont ( max. €5) en kun je bij elke dump/campingshop wel weghalen. het lijkt me niet dat het echt zoveel uitmaakt. Ze zijn voor de isolatie en niet voor enig comfort, of je moet er meerdere over elkaar leggen. het nadeel is dat dat je die dingen ook mee moet nemen. in de winkel liggen ze wel mooi ingeseald in plastic en lijkt het mooi klein, maar dat krijg je nooit en te nimmer weer zo klein. zelf kan ik prima slapen op een strechter. maar ik kan overal slapen dat is geen probleem voor mij. probeer anders iets op de strecher te leggen bijvoorbeeld een dekbed/deken of iets dergelijks dat je net iets comfortabeler ligt en meer het gevoel hebt dat je op een bed ligt. je kunt trouwens ook niet slapen op dat schuim van zon matje dat trekt helemaal in je huid.
peter andrae

07-10-2005 15:21

Bas Dennis ik heb geen slaapprobleem maar zodra ik een weekend met de tent ga kan ik het slapen wel vergeten slaap nooit snap nog niet waarom ik die fox strecher en slaapzak heb gekocht :lol:,spanning denk ik :wink:.


mvg peter.