het het zal je maar gebeuren!!!!


Plaats reactie
gerard van ewijk
Berichten: 221
Lid geworden op: 27-04-2005 16:34

18-09-2005 21:20

Danny Fairbrass Has Tackle Stolen – Can You Help? - Posted on 16 September 2005 at 15:41:59

Danny Fairbrass boss of Korda developments has fallen foul of one of today’s most awful crimes against carp anglers; he has had ALL of his tackle stolen.

Danny has been working with Daiwa in the design of rods and reels over the past few years so he has several one off’s that simply will not be found any where else.

Danny says ‘this is the second time I have had tackle stolen in the last 3 years, the first lot was from my van outside my house so I moved my kit to a secure area at work. The thieves obviously knew what they were after which leads me to suspect they are local anglers who have heard through the grapevine where we are and exactly where my kit was stored as no other part of our yard has been touched. I feel certain they were anglers who knew it was my tackle as they have deliberately left my tackle box I guess because they know how personal a tackle box is.

Here is a list of just some of the more unique kit Danny has lost and we appeal to every angler to think of that sick feeling in your stomach when you have lost tackle and turn these low life’s into the authorities and help Danny get his kit back.

- 4 13 foot 3 ¾ Daiwa Infinity X custom built rods with full duplon handles and high stand off sic rings throughout – these rods are totally unique and will stand out a mile.
- 4 12 foot 3 ½ Daiwa Infinity X custom built rods with full duplon handles and high stand off rings throughout, again totally unique
- 1 12 foot 2 ¾ Daiwa Infinity X custom built rod
- 1 12 foot Daiwa spod rod, again totally unique full duplon handle Fuji grey high stand off rings
- 3 12 foot 3 ½ infinity X custom built with full duplon and silver tipping on the rings again very distinctive and rare
- 1 Free Spirit long range marker rod with
- 4 Infinity Baitrunners loaded with 45lb power pro braid
- 4 Daiwa Basia Reels with 3 spare spools, these spare spools cannot be bought yet so again are totally unique, the spools on the reels have demon braid on and the spare spools have mono on.
- 4 Daiwa Entoh reels loaded with 17lb X Line
- 4 Delkim Txi+ Buzzers and new Solar Collit Buzz Bars, again only just out so very unusual
- 2 Delkim Txi’s on single sticks with Stevie Neville Bobbins attached
- Solar Globetrotter pod with special short legs made for Danny by Solar
- Ultra light carbon landing net with Duplon float on the handle, again Danny’s own design so totally one off
- Reuben Heaton scales with special Korda logo on them again rare!
- Unique Korda waterproof clothing with Korda logo embroidered on it
- Food bag with 2 Primus stoves and kettle which Danny would recognise
- 1 man armadillo bivvy with tension strap and no groundsheet
- 2 man armadillo with winter skin and groundsheet, used once!
- 3 leg JRC Cocoon Bed Chair with Tails Up 3 season Goliath sleeping Bag and Trakker bed chair cover folded inside

Unfortunately for the thieves much of this tackle would be instantly recognised by Danny and any of his friends, work colleagues and tackle dealers which numbers in the hundreds so whenever this kit gets used the user is going to his collar felt!

We repeat again Danny is offering substantial rewards for the recovery of the kit. Contact Korda on 01708 749775 or at info@korda.co.uk.

Hoop voor een iedereen dat het hem/haar nooit over komt.


Gerard
Laatst gewijzigd door gerard van ewijk op 19-09-2005 20:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Good luck and tight lines!
Humphrey Paap
Berichten: 198
Lid geworden op: 03-07-2002 02:00

18-09-2005 23:43

Hoewel het mij ontzettend vervelend lijkt wat Danny is overkomen en ik hem veel sterkte toewens bij dit verlies, had ik toch iets anders verwacht bij een topic "het ergste wat je kan overkomen". Het verlies van je eigen gezondheid of die van je naasten bijvoorbeeld .....

Humphrey
Gerrit Pook
Berichten: 306
Lid geworden op: 12-06-2005 18:12
Locatie: maarsbergen

19-09-2005 01:03

Dat is mij ook al eens overkomen.Helaas had ik niet de connecties van Danny ,maar wel een paar hele goede vrienden.En inderdaad er zijn veel ergere dingen in de wereld.

gr Gerrit
Gebruikersavatar
Bart Janssen
Berichten: 1354
Lid geworden op: 18-01-2002 01:00
Locatie: Tussen de Rivieren
Contacteer:

19-09-2005 01:20

Aangezien we hier op een Carp Forum zitten vind ik de Topic naam absoluut relevant. Dit zou voor mij ook 1 van de ergste dingen zijn.....

Ik hoop echt dat danny z'n spullen terug krijgt en nog veel belangrijker, de daders achter slot en grendel. Stelletje laffaards die zoiets flikken. Misselijkmakend gewoon!
Gebruikersavatar
menno laarmans
Berichten: 2070
Lid geworden op: 20-09-2004 10:34
Locatie: lapzwansland

19-09-2005 09:23

Nou:

Nu zal er wel weer n schepje op de prijs gaan denk ik .
Klaas van den Herik
Berichten: 4624
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

19-09-2005 10:31

Ik zou het niet weten, maar dit is ook niet prettig, staat natuurlijk in geen verhouding tot het piukken van je spullen.

http://www.karperwereld.nl/board/viewtopic.php?t=19259

http://www.september11news.com/NYCSmokeCollapse2.gif

http://www.neworleans.com/index.php?opt ... tail&id=38

MVG

Klaas
Lexus Cuyten
Berichten: 3083
Lid geworden op: 03-04-2003 02:00
Locatie: Barendrecht - Carnisselande

19-09-2005 10:45

Ja vervelend, kost Danny weinig denk ik..

wel mooie spullen :roll:
Als je er maar vertrouwen in hebt.
Gebruikersavatar
Bart-Jaap Koorn
Berichten: 1639
Lid geworden op: 22-11-2003 01:00

19-09-2005 11:19

Kijk ik bedoel het is wel lullig voor hem, maar hij krijg toch alles weer gewon vergoed van korda, solar en delkim dus echt zeuren hoeft hij niet !!
Ik zeg neit dat het niet naadje is, bedoel het is gewoon klote maar Danny zal het toch allemaal weer gewoon nieuw krijgen


Dit is nr. 1000 !
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

19-09-2005 11:38

Bestolen worden is een traumatische ervaring en altijd vervelend. Financieel zal het geen heel groot probleem zijn. Danny is één van de Engelse karpermiljonairs. Als bestolen worden één van de verschrikkelijkste misdaden is tegen karpervissers valt het nogal mee. Hoe vervelend dat ook is.

Groet, Kees
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

19-09-2005 12:14

Vreemde titel voor een topic, en dan druk ik mij deze keer heel voorzichtig uit.
Het ergste wat je kan overkomen heeft niks met karpervissen nog materiaal te maken, het is een tijdelijk ongemak en is vervangbaar.
Vissen is een hobby, geen religie!
Gebruikersavatar
niels brinkman
Berichten: 63
Lid geworden op: 02-02-2005 13:06
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

19-09-2005 18:14

douwe:

vreemde titel voor een topic?

bij de materiaal afdeling van een karper-forum vind ik dit niet zo'n vreemde titel...Je weet wat je daar kan verwachten...

Zelf vind ik de titel wel wat ongelukkig gekozen er zijn nou eenmaal altijd mensen die daar over vallen...
gerard van ewijk
Berichten: 221
Lid geworden op: 27-04-2005 16:34

19-09-2005 20:19

Zo beter dan dan als titel,het veranderd nix aan hoe rot een ieder zich zal voelen als dit je overkomt.Met de materialen zal het ook wel allemaal goed komen maar het geeft je te denken.Ook de andere gebeurtenissen zijn eigenlijk veel erger maar vond deze op een karper forum wel een plaatsje verdienen.Des al niet te min hoop ik voor Danny dat zijn spullen weer terug komen.


Gerard
Good luck and tight lines!
Gebruikersavatar
menno laarmans
Berichten: 2070
Lid geworden op: 20-09-2004 10:34
Locatie: lapzwansland

19-09-2005 23:52

Tja:

Kan ie ook eens nieuwe zooi kopen , :P :P :P


Ps ik zal m wat loodjes sturen :wink:
Plaats reactie