JRC STI bivy (extreme) hoeveel en waar?


John Pannekoek
Berichten: 2757
Lid geworden op: 18-02-2002 01:00
Locatie: Leidschendam

06-08-2005 11:31

Jan,

IK, me laten naaien. Foei toch!!!!
Valt me wat tegen van je.
Het laatste dat ik erover wil zeggen is dat ik de service als zeer goed ervaar als je je tent na drie jaar, zonder bon (gratis) ter reparatie aanbiedt en je een splinternieuwe leentent meekrijgt om i.i.g. verder te kunnen met je hobby.
Case closed wat mij betreft aangezien het nu wel heel erg op een commercieel praatje begint te lijken.
Groet,

John
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

06-08-2005 12:49

John,

Beter laat je die 'leentent' liggen, en neem je een 50 kilo weegklok!?? :wink:
Groet'n Henk..

still growing Old.
Gebruikersavatar
Marco Mensing
Berichten: 5504
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00

06-08-2005 13:54

Een 50 KG weegklok ? Waar is die voor nodig ?
Die tent weegt toch maar 15 KG ?

Bij CC ben ik van de winter geweest, is idd net een circuit water, alle tenten staan er in verschillende afdelingen opgesteld !
CarpeR Diem
Gebruikersavatar
Kees Vaags
Berichten: 934
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Aalten

06-08-2005 19:01

John,

mooie aankoop. bezit er zelf ook 1, en ben zeer tevreden. Ik vis hem altijd met de voortent open, geeft me direkter gevoel met de natuur en door ben ook nog eens sneller bij de hengels.
enig minpunt wat ik heb kunnen vinden is eveneens het gewicht, maar dat neem ik maar voor lief, tot nu toe heeft ie me zelfs bij windkracht 10 niet in de steek gelaten.
groetjes Da Fox
Gebruikersavatar
jordyopthof
Berichten: 1606
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Zuid-Holland

06-08-2005 21:22

hoi john,

nog een mooi voordeel!!! kom je wel achter.

Door het speciale ontwerp met dat gaas aan de binnenzijde en de aanzienlijke ruimte tussen binnen en buitendoen, droogt de tent behoorlijk snel. In ieder geval sneller als de chub cyfishII met overwrap.

Nou veel plz met je nieuwe tent!!, en idd bij C.C valt er altijdt wel wat over de prijs te onderhandelen. Zo kon ik eens een powerplus bivvy, die hele grote!! incl Powerplus strechertas meekrijgen voor de prijs van € 275,- een weggeefprijs. Jammer dat deze tent niet in mijn huidige visserij past want anders...

i.d.d de stalling is groot, koopjeshoek is ook leuk!!, ruimtelijk opgezet enz. Maar sommige materialen zijn erg duur ivm andere zaken.
Geniet van alle vissen, klein en groot. Maar, zodra de het genieten van klein verdwijnt is het wellicht tijd om te stoppen...