Welke bivy??


Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mark Brouwer
Berichten: 975
Lid geworden op: 02-03-2005 14:08
Locatie: Nuenen

31-07-2005 21:49

Hey karpervissers,

ik ben op zoek naar een bivy die makkelijk op te zetten is, van goede kwaliteit waar ik nog jaren mee door kan en rond een prijs van 120 euro te koop is. beetje meer mag, voor minder is nooit weg, mits het natuurlijk om een kwaliteitsproduct gaat. een complete tent gaat mij een beetje te ver, ik wil hem gewoon als beschut plekje gebruiken en erin slapen staat niet centraal, alleen is het wel handig als ik wat extra ruimte heb. Mijn ook was gevallen op de stalker bivy van fox, kwaliteit, hoor er goede verhalen over en is in verschillende "standen" op de zetten als ik fox moet geloven, smal en hoog, breed en laag enz. iemand ervaring met deze bivy, of kan ik mischien beter een andere kopen voor het zelfde geld, elke reactie is in ieder geval welkom.

Groeten,

Mark Brouwer
Gebruikersavatar
Rob de Boer
Berichten: 524
Lid geworden op: 21-04-2003 02:00
Locatie: Noord Holland

31-07-2005 21:52

Een kleine zoektocht op het forum kan al een hoop info opleveren. Het knopje zit rechtsboven. :wink:
Gebruikersavatar
Denny Verdoold
Berichten: 1562
Lid geworden op: 08-09-2004 12:33
Locatie: Hoogvliet

31-07-2005 22:52

Ik gebruik nu al 3 jaar naar alle tevredenheid de Ultimate Cyber 2.
Nog never problemen mee gehad, hij is lekker ruim en gemakkelijk op te zetten. Zit ook nog ee grote voortent bij, altijd handig en oogt een stuk groter. Deze kan je trouwens wel demonteren.
Uitritsbaar grondzeil, gesealde en getapede naden. Zoek hem eens op op internet, zeker de moeite waard.
Jorrit Hazen
Berichten: 100
Lid geworden op: 30-03-2005 00:27
Locatie: FISHTOWN!
Contacteer:

01-08-2005 11:46

die stalker bivvy van fox is ideaal voor de doeleinden waarvoor jij hem zoekt. makkelijk op te zetten, soort van paraplu idee. Het doek is alleen niet zo dik, en met harde regen komen er nog wel eens wat druppeltjes doorheen, maar dat is opzich te verwaarlozen daar er bijna nooit echt van die extreem harde regen valt, en het wel meevalt :P

ik heb hem nu ook pas een halfjaar, maar met volle tevredenheid, succes met je keus!
Hatsikidee!
Gebruikersavatar
Hans van Vrouwerf
Berichten: 526
Lid geworden op: 11-06-2003 02:00
Locatie: aant watur
Contacteer:

01-08-2005 12:49

Gewoon een X2 oval voor een eurie of 50 a 60 heb hem nu al meer dan een jaar geweldig ding! Normaal vind ik X2 zooi maar kreeg hem van mijn vriendinnetje dus ik moest er wel onder gaan liggen en weet je wat! Hij bevalt me tot de dag van vandaag uitstekend enne voor jou budget heb je er 2 hehehe :-)

grtz
HnZ
In het land der blinden is éénoog koning!
Plaats reactie