Powerplus Daytripper ervaring?


Plaats reactie
Gebruikersavatar
Peter Buijsman
Berichten: 137
Lid geworden op: 26-05-2004 10:07
Locatie: Ridderkerk

11-07-2005 15:31

Zijn er mensen die ervaring hebben met bovengenoemde tent? Ben van plan een nieuwe tent aan te schaffen en heb mijn oog op de Powerplus laten vallen.

Ik zou graag jullie bevindingen willen horen.

Het gaat om de volgende tent:

Afbeelding
Wie haar string te laat laat zakken, zal in 2 helften kakken ;-)
Gebruikersavatar
Jasper Lens
Berichten: 148
Lid geworden op: 08-08-2004 10:03
Locatie: Driebergen
Contacteer:

11-07-2005 17:35

Peter mag ik vragen waar deze tent tekoop is en wat hij kost?

Gr Jasper Lens
Perfectie is een woord, dat zeer nauw verbonden is met succes...
Gebruikersavatar
Peter Buijsman
Berichten: 137
Lid geworden op: 26-05-2004 10:07
Locatie: Ridderkerk

11-07-2005 17:54

Jasper,

Ik heb hem bij Harm Nuis in Ridderkerk zien staan. De tent ziet er verschrikkelijk degelijk uit alleen schijnt nogal wat te wegen. Zou je willen verkassen is het dus sjouwen geblazen (van horen zeggen).

Qua prijs moet ik je een antwoord verschuldigd blijven.
Wie haar string te laat laat zakken, zal in 2 helften kakken ;-)
Gebruikersavatar
Ruud Laros
Berichten: 797
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: delft

11-07-2005 23:09

vind hem tegenvallen voor dat geld wat ie kost.
wilde deze tent ook aanschaffen tot dat ik hem zag.
heb nu dus voor dezelfde centen een aqua ultra light pioneer gekocht inclusief overtrek.

gr. ruud
Gebruikersavatar
Peter Buijsman
Berichten: 137
Lid geworden op: 26-05-2004 10:07
Locatie: Ridderkerk

12-07-2005 12:01

Ik heb ook eigenlijk liever een tent waar 2 personen in kunnen liggen en dat gaat wat moeilijk bij dit model........ Vond hem er wel degelijk uit zien voor de rest......

Er is momenteel zo verschrikkelijk veel te verkrijgen dat ik het gewoon echt niet weet...... Ik vind een beetje camo wel mooi (puur voor het oog :wink: ) maar het vrouwtje moet er eigenlijk ook nog bij passen.

Heb slechte verhalen over de Titan gehoord (er zijn er ook genoeg die hier tegengas op geven), maar dat hoor je over alles wel. Iedereen heeft een uitgesproken mening en eigen ervaringen. Het liefst zou ik gewoon 5 tot 10 jaar met een tent doen dus het moet gewoon degelijk spul zijn...........

Ik ga nog eens wat verder spitten.........

Advies is uiteraard altijd welkom.
Wie haar string te laat laat zakken, zal in 2 helften kakken ;-)
Gebruikersavatar
Frank Avezaat
Berichten: 2212
Lid geworden op: 04-01-2002 01:00
Locatie: Veenendaal
Contacteer:

12-07-2005 13:14

ik heb hem wel thuis liggen en gebruik hem regelmatig.

het is inderdaad een "zware" tent, maar hij staat als een huis en je slaapt er heerlijk in door de dikke zwarte binnenzijde (is ook belangrijk).

enige nadeel wat ik heb ondervonden bij deze tent is dat de bevestigingen voor de kopjes van de stormpalen (hoop dat je me snapt) bij "wild" gebruik af zouden kunnen scheuren. dit bovenstaande is mij 2x gebeurd. dit is wel simpel op te lossen maar meer nadelen kan ik er niet aan vinden.

succes met de overweging
Gebruikersavatar
steef zenden
Berichten: 376
Lid geworden op: 29-03-2005 13:48
Locatie: westland

13-07-2005 01:11

Qua oog is het een mooie tent, maar ik vind hem onhandig...
Of je moet de grotere versie van powerplus pakken, kost wel wat extra...
Voor die prijs heb je een goede 2persoonstent van Chub, Fox Rod Hutchinson en Jrc.
En dan heb je zelfs nog meer mogelijkheden om uit te kiezen en het vrouwtje kan dan ook mee in de tent.
:lol:

Dat is ook reden waarom ik aan het zoeken ben naar een goede tent voor 2personen voor volgend jaar.
Mijn oog is gevallen op de cyfish 2man van Chub, de Geo super tent van Rod Hutchinson, de Continental Easy Dome van Fox of de het model van JRC dat veel lijkt op de cyfish.
Ik ben nog aan het twijfelen welk ik zal gaan kopen.....
Gebruikersavatar
Peter Buijsman
Berichten: 137
Lid geworden op: 26-05-2004 10:07
Locatie: Ridderkerk

14-07-2005 09:47

Thnx Steef voor je advies :wink:

Ja had zelf ook mijn oog al laten vallen op de Cyfish (2 "MAN").......
Is verschrikkelijk makkelijk die tent.... (mijn vismaat heeft er 1)

Ik ben echt op zoek naar een tent die jaren mee gaat :roll:

Hij moet ook nog eens tegen weer en wind bestand zijn gezien ik in alle omstandigheden vis.
Wie haar string te laat laat zakken, zal in 2 helften kakken ;-)
thoral trading
Berichten: 1
Lid geworden op: 10-08-2005 12:51
Locatie: 's Gravenhage
Contacteer:

10-08-2005 13:05

Beste heren,

Momenteel is er veel in de markt te vinden. Van goedkopere tot duurdere producten. Ieder product past bij iedere wens. Eigenlijk zijn er geen echt slechte producten meer in de markt te vinden, alhoewel ieder merk of ieder product zijn eigen kwaliteiten bezit.

Gelukkig hebben wij mensen/karpervissers allen onze eigen wensen, waardoor er veel in de markt verkrijgbaar is.

Powerplus staat voor kwaliteit en lang gebruikersplezier. De materialen van Powerplus kom je tegen in het Britse leger en de vliegtuigindustrie, dat hierdoor al zijn kracht vertegenwoordigt. Elk product is uniek op zichzelf. Handmatig vervaardigd en aanpasbaar naar iedere wens.

Ben jij die karpervisser die meer dan een goed product wil? Waar voor zijn geld vraagt? Terug kan komen voor eventuele service support, maar toch op voorhand het materiaal in levende lijven ervaren? Vraag dan nu een product sample aan en overtuig jezelf!

Wij staan voor je klaar!

Team Powerplus
http://www.thoraltrading.nl
Daar waar outdoor en hengelsport verder gaan
Gebruikersavatar
jordyopthof
Berichten: 1606
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Zuid-Holland

10-08-2005 17:44

Heb de tent ook zien staan. Mooie bivvy, stevig en redelijk ruim voor 1 pesoon.

€ 478 is niet goedkoop maar je hebt dus wel een degelijk product. Deze bivvy past niet in mijn visserij, te zwaar voor iemand die vaak 2 tot 3 km loopt om op het beste plekje te zitten :lol:

Heb de tent eens uitvoerig bekeken, en voor langere sessies zeker een aanrader. Voor korte sessies lijkt het mij niets.
Geniet van alle vissen, klein en groot. Maar, zodra de het genieten van klein verdwijnt is het wellicht tijd om te stoppen...
Gebruikersavatar
Dennis van den Bogaert
Berichten: 4400
Lid geworden op: 25-02-2002 01:00
Locatie: Den Haag
Contacteer:

10-08-2005 21:31

Heren,

Ik heb zelf de daytripper gekocht zonder zijpanelen en deur waardoor het als het ware een ovale plu wordt.

Moet zeggen dat ik geen stevigere construktie zou kunnen wensen.
Staat echt als een huis !

Helaas ie ie voor mij net iets te klein(ikzelf neem nu eenmaal wat VEEL plaats in en ik sleep ook voor bij de korte sessie's IETS teveel mee... :D ).

Als iemand een OERsterk onderkomen zoekt,welke ook nog eens gewoon in de meeste systemfoudralen past,zou ik deze topper maar eens gaan bekijken !

Mvrgr Dennis
PROUD TO HAVE BEEN A WATERLANDER ;-)

BETER GOED 2DEHANDS DAN NIEUWE BAGGERZOOI !
Gebruikersavatar
steef zenden
Berichten: 376
Lid geworden op: 29-03-2005 13:48
Locatie: westland

12-08-2005 03:56

Powerplus is een van de top merken qua tenten, maar daardoor heeft het ook een prijskaartje waar je u op zegt......
Een goede tent voor 2personen kost al gauw bijna 800euro....
Dan zou ik zeggen gooi er nog 700 tegen aan en koop je een karsten tent.... Dat vind ik ook en topper van een tent ....
Als het toch niet uitmaakt wat d e ent mag kosten

Mijn vrouwtje schiet mij dood als ik thuis kom en zeg: schat ik heb een nieuwe tent gekocht voor mijn vissen hij koste maar 800 of 1500 euro...
Zo doende moet ik verder zoeken naar een andere 2persoons tent die in mijn prijsklasse blijft van zo rond de 400euro....
Dat krijg je als je een gezin hebt...
Gebruikersavatar
Peter Buijsman
Berichten: 137
Lid geworden op: 26-05-2004 10:07
Locatie: Ridderkerk

12-08-2005 09:20

Ben Momenteel voor de Dave Lane STI Extreme aan het kijken....... Ga vanavond ffies een kijkje nemen. Mocht het wat zijn ben ik vanavond weer de trotse bezitter van een tent 8)

Ik moet gewoon een 2 personer hebben gezien het vrouwtje momenteel ook aan het kijken is voor karper spullen :roll: :lol:

Thnx voor jullie advies! 8)

Groeten,

Peet
Wie haar string te laat laat zakken, zal in 2 helften kakken ;-)
Plaats reactie