fox euro easydome vraagje


Plaats reactie
viktor v Ophuizen
Berichten: 92
Lid geworden op: 18-09-2003 02:00
Locatie: beuningen

16-06-2005 21:00

beste boarders

ik ben van plan om een gloednieuwe fox euro easydome aan te schaffen
ik ben al in het bezit van een continental easy dome,de doorkijk raam in deze tent is van zeer flexible spul gemaakt,nu weet ik dat de euro easydome (die ik ook heb gehad) een zeer stugge plastic als doorkijk raam had en ik was benieuwd of 1 van jullie onlangs een euro easy gekocht heeft, en of deze voorzien is van het flexible spul.....hehe dat was een helemond vol

iemand hier een antwoord op?

mvg

viktor
anton eckhardt
Berichten: 357
Lid geworden op: 04-04-2002 02:00
Locatie: Wageningen en Nijverdal

17-06-2005 00:37

Tsja, wat is felexibel?
Ik vind het behoorlijk dik en onflexibel (is dit niet eigenlijk inflexibel??), maar ja heb je dat ding wel eens dicht dan? Ik slaap altijd met alles open, sneller kan je niet bij je hengels zijn.
Ik vind het echt een super tent, en zou me niet onthouden van de koop door een evt. inflexibel.

Mvg Anton Eckhardt

ps. is geen euro, maar volgens mij scheelde het niet zoveel. Tenminste waar ik het kocht hadden ze ook een euro staan en dat doek was hetzelfde.
Laatst gewijzigd door anton eckhardt op 17-06-2005 15:04, 1 keer totaal gewijzigd.
sam claus
Berichten: 32
Lid geworden op: 22-06-2004 13:35

17-06-2005 14:06

bij mij steekt er een doorzichtige raam in (flexibel) en bij ne maat een donkerdere raam (minder flexibel) en hij heeft die na mij gekocht
(hoop dat je er iets aan hebt, dit is wel van een gewone easy dome die eenpersoonstent dus :wink: )
groeten sam
Gebruikersavatar
Viktor van Ophuizen
Berichten: 1424
Lid geworden op: 16-10-2002 02:00
Locatie: omgeving nijmegen

17-06-2005 20:41

ok heren,

de easydome heeft een zeer flexibel raamdoek,dat weet ik ondat een aantal bekenden van mij die momenteel gebruiken.
ik heb een euro easy gehad en het raam is zeer stug materiaal,bij het opvouwen daarvan komen er met de tijd allemaal kleine scheurtjes in(vooral bij koud weer ),bij de easydome is dat dus niet geval.
effen een voorbeeld van fox tentjes met stug materiaal

fox extreem bivvy
fox oval met overwrap

en hier een aantal met soepel materiaal

fox stalker bivvy
fox continental easydome
fox easydome

ik wil dus een nieuwe euro easy dome gaan kopen en ik wil dus soepel raam materiaal,noem me een zeikerd maar het is toch een smak geld.

dus wie heef er onlangs een nieuwe Fox EURO easydome gekocht?
zei hebben het antwoord namelijk......

wie helpt?

mvg

viktor
Gebruikersavatar
Robbin Rebel
Berichten: 52
Lid geworden op: 22-08-2004 22:52
Contacteer:

19-06-2005 16:00

Ik heb er vorig jaar een gekocht
Ben er zeer te vreden over.
Het raam is inderdaad van (vrij) zachtplastic echter heb ik deze altijd opgerold staan.
Een aanrader voor een 1 persoons tent.
viktor v Ophuizen
Berichten: 92
Lid geworden op: 18-09-2003 02:00
Locatie: beuningen

19-06-2005 20:11

hee die robbin

das erg fijn om te horen
ik ga hem gelijk bestellen

bedankt

mvg

viktor
Plaats reactie