Ervaring met het bestellen vanuit Engeland


Plaats reactie
Gebruikersavatar
Hans van Vrouwerf
Berichten: 526
Lid geworden op: 11-06-2003 02:00
Locatie: aant watur
Contacteer:

30-05-2005 09:31

hallo,

Het volgende vraag ik me af: Zijn er hier ook mensen die regelmatig wat bestellen uit Engeland. Dit omdat als ik bladen lees als Carpworld, BC, International Carper hier altijd producten instaan die in nederland weer lastiger te krijgen zijn en daar gewoon een hot item zijn.

Wat zijn voor- en nadelen van het bestellen van deze producten daar (als het uberhaupt mogelijk is (garantie is logisch zover kom ik nog wel als een enigzins nadeel :) )

Thanks for the info!

grtz
HnZ
gerard van ewijk
Berichten: 221
Lid geworden op: 27-04-2005 16:34

30-05-2005 19:25

Beste Hans
Het is helemaal de vraag wat wil je hebben uit Engeland.Als je naar gerenomeerde Engelse tackle shops gaat via internet of persoonlijk belt denk ik dat je alles voor elkaar krijgt.Met een bank overschrift of credit kaart kan een hoop.
Het eenvoudigste is een vaste conextie in Engeland, mischien kan ik je van dienst zijn heb nogal wat conexties aldaar.Niet met winkels maar met gerenomeerde namen (karpervissers bedoel ik ) ook met een paar fabriekanten dus het is de vraag nogmaals wat heb je nodig en op welke termijn.
Good luck and tight lines!
Gebruikersavatar
Hans van Vrouwerf
Berichten: 526
Lid geworden op: 11-06-2003 02:00
Locatie: aant watur
Contacteer:

31-05-2005 11:36

Hallo Gerard,

Bedankt voor je antwoord, echter was ik gewoon nieuwsgierig of er medeboarders waren die zoiets al eerder gedaan hebben. Zelf ben ik namelijk op zoek naar een nieuw slaapzakje (niet op al te korte termijn hoor..) En nu zag ik het nieuwste paradepaardje van JRC en ja je raad het al ik ben verliefd :D hahaha

I.i.g. mocht ik hier interesse in hebben kan ik het dan beter via jou spelen of gewoon iemand aldaar contacten?

Alvast bedankt voor je antwoord
Chris Kwadijk

04-06-2005 19:25

Hé die Hans!! jij slaapt de laatste tijd toch niet!!
Succes hans!
Je zal wel denken CHRIS!!??, is fout gegaan bij inloggen en ik krijg het niet veranderd helaas!!
Gebruikersavatar
Patrick Hitija
Berichten: 405
Lid geworden op: 20-03-2004 22:24
Locatie: Holland

04-06-2005 22:13

@Hans:
Heb je deze link http://www.devrieshengelsport.nl/ al bekeken
zij hebben ook jrc in het assorti. ....
live the life you love and
love the life you live ..
Plaats reactie