Info over de tent (Danau) van Ultimate


Plaats reactie

Problemen met de Villa Dome van Danau (Ultimate)

ja
8
57%
nee
6
43%
 
Totaal aantal stemmen: 14
Patrick van Weert
Berichten: 28
Lid geworden op: 19-04-2005 21:38
Locatie: Alblasserdam
Contacteer:

19-04-2005 21:55

Ik heb vorig jaar een tent gekocht van Ultimate hij moest besteld worden wat nog wat voeten in de aarde had want ze stuurden tot twee keer toe alleen de overwrap op?! Anyway nu heb ik er en keer of 6 mee gevist en hij gaat nu al kapot de flaps aan de onderkant van de dome zijn al gescheurd om nog maar te zwijgen over de Winterskin met luiffel die ik vorige week voor de tweede keer gebruikte en nu al een scheur heeft in de boog bovenop waar je tentstok doorheen gaat BELACHELIJK voor een tent van ong 300 euries. ZIJN ER NOG MEER MENSEN MET DIT PROBLEEM OF IEMAND DIE DIT OOK ERGENS GEHOORD HEEFT.
Het is een tent van nix!!
Erik van Bekkum
Berichten: 63
Lid geworden op: 24-03-2005 23:38
Locatie: Katwijk

20-04-2005 11:48

Hou op schei uit!!!

Ik wil niks meer horen over die ... tent.

Ik heb hem ook en ook en ik heb ook al genoeg meegemaakt.

Toen ik hem kocht had ik hem alleen op een plaatje gezien en kon niet zien dat er geen doorzichtige deur bij zat.(plaatje uit boekje).Ik had er toen al een beetje de balen in dat ik hem had gekocht.
Het begon toen ik hem voor het eerste opzette er stond zo'n spanning op dat het al bijna onmogelijk was om deze aan het grondzeil te klikken.

Twee sessies later scheurde mijn hor-deur spontaan van onder tot boven.

Weer ietsje later is het elastiek wat door de buizen loopt gebroken.

Van het weekend kwam ik er achter dat hij bij (haring)ringen ook al een beetje aan het inscheuren was.

Een maatje had dezelfde tent gekocht (ik had hem gewaarschuwd),bij hem paste de stokken niet in elkaar omdat een insteekgedeelte van een buis totaal was verbogen.

Kortsamengevat PROBLEEMGEVAL!!!!!!!!!!!!!

Bedankt Ultimate!!!
Bla blaa blaaa
Patrick van Weert
Berichten: 28
Lid geworden op: 19-04-2005 21:38
Locatie: Alblasserdam
Contacteer:

24-04-2005 16:25

Ik ben inmiddels terug gegaan naar de zaak waar ik hem gekocht heb en het verhaal uitgelegd. Er zijn dus nog al wat klachten over deze tent van ontzettend slechte kwaliteit. Valt idd tegen van Ultimate Maar de Snuffelhoek heeft het netjes opgelost en ik krijg mijn geld volledig terug, nu heb ik daar niet zoveel aan aan gezien ik in juli ga meervallen in Italië. Dus heb ik na wat navraag de Cyfish I van Chub besteld...En dat is nou idd een prima tentje.

Dus blijf kalm en pik het vooral niet!!!!
Plaats reactie