Okuma molens


Plaats reactie
Gebruikersavatar
Marcel Timmermans
Berichten: 108
Lid geworden op: 23-04-2004 19:53
Locatie: Arnhem

19-04-2005 15:17

Beste mensen,

Ik ben op zoek naar een setje (3) molens. Tweedehands of nieuw maakt me niet zoveel uit. Ik heb maximaal 300 euro te besteden. Ik heb al een tijdje de 'aanbod' rubriek gevolgd. Af en toe erg leuke molens voor rond mijn budget (heb helaas nog iedere keer misgegrepen). Nu werd mijn aandacht in een van die topics getrokken door Okuma molens. Ik moet zeggen dat ik hier nog nooit van gehoord had en heb er inmiddels goede dingen over gehoord. Meestal gaat het om de epix. Nu hecht ik totaal geen waarde aan een baitrunner functie. Ik ben vooral geïnteresseerd in ervaringen met Okuma molens met de slip voorop welke passen binnen mijn genoemde budget. Alternatieven zijn uiteraard ook erg welkom. Zaken als verkrijgbaarheid in nederland, werking van de slip, netjes opspoelen van de lijn vind ik erg belangrijk. Verder moeten het geen enorme kasten zijn. Iemand ideeën?

Alvast bedankt.

Groeten,

Marcel
kevin diederen
Berichten: 3862
Lid geworden op: 28-09-2003 02:00
Locatie: Zuid Nederland

19-04-2005 15:25

Zelf heb ik niks dan lof te melden over de Epix baitrunners... Maar als je geen baitrunner wilt kan je ook gaan voor de gewone Epix molens van Okuma.
Met vriendelijke groet,

Kevin Diederen
Plaats reactie