optonics prologic


Plaats reactie
martine broks
Berichten: 71
Lid geworden op: 06-07-2003 02:00
Locatie: lieshout

06-04-2005 15:49

hallo allemaal
hebben jullie de nieuwe optonics van prologic ook al gezien? ik heb nagevraagd wat ze ongeveer kosten en de prijs ligt rond de 150 euro voor 3 optonics + ontvanger. is er iemand die ervaring heeft met deze optonics want ik wilde eerst een setje van fox kopen maar die zijn toch aanzienlijk duurder dus ik vraag me af of deze goed zijn of niet?
alvast bedankt

groetjes martine
peter de ruijter
Berichten: 376
Lid geworden op: 30-11-2003 01:00
Locatie: NIEUW VENNEP

06-04-2005 18:02

hoi ik heb ze wel gezien,maar ervaring heb ik er niet mee.
we hebben het toch over die driehoekige piepers toch??
ik zou liever toch wat meer uitgeven en voor de fox gaan maar dat is mijn mening.
ik denk zelf dat er nog weinig mensen ervring mee hebben omdat ze net nieuw zijn.
ik denk dat als je voor fox gaat je meer plezier zult hebben van je piepers.
groet peter
Gebruikersavatar
lust frank
Berichten: 816
Lid geworden op: 24-09-2004 22:50
Locatie: Koolskamp - België
Contacteer:

06-04-2005 19:54

Yups,

Ben de zelfde mening toegedaan als Peter. Die Prologic's zijn nog maar pas op de markt en wanneer kan je een produkt deftig beoordelen dit toch na een ganse proefperiode. De Foxen hebben zich reeds bewezen en ondervind toch regelmatig dat er veel produkten de markt opgezwierd worden zonder dat die voldoende getest zijn. De lok van het geld zullen we dus maar zeggen.

Dus bij deze Martine zou ik zeggen, geef liever ietsje meer uit dan later te moeten vaststellen dat je een miskoop gedaan hebt want dan zijn ze toch duurkoop.

Mvg

Frank
----------------------------------------------------
bezoek onze site en forum http://www.carpmates.be
----------------------------------------------------
http://www.fishing.be
----------------------------------------------------
Yves vd Spelt
Berichten: 49
Lid geworden op: 16-07-2004 17:10

06-04-2005 21:06

Ik moet binnenkort ook weer een nieuw draadloos gebeuren aangezien ik mijn lxr ontvanger zwemles heb gegeven. Maar dat ff terzijde. Volgens mijn hengelsportzaak is er veel vertrouwen in dit prologic spul en zal er zelfs bij waterschade garantie worden gegeven. Het prologic spul kan best goed en goedkoop zijn. Ze hoeven tenslotte niet de ontwikkelings en marketing kosten van fox/delkim door te berekenen.
Gebruikersavatar
Stefan Sand
Berichten: 529
Lid geworden op: 08-09-2003 02:00
Locatie: Doublu U city

06-04-2005 21:46

Het prologic spul kan best goed en goedkoop zijn. Ze hoeven tenslotte niet de ontwikkelings en marketing kosten van fox/delkim door te berekenen.

:roll: niet?
Yves vd Spelt
Berichten: 49
Lid geworden op: 16-07-2004 17:10

07-04-2005 07:24

Stefan Sand schreef:Het prologic spul kan best goed en goedkoop zijn. Ze hoeven tenslotte niet de ontwikkelings en marketing kosten van fox/delkim door te berekenen.

:roll: niet?


Minder kosten, ze hoeven het wiel(tje) niet voor de 2e keer uit te vinden :)
Ik moet zeggen dat de gevoeligheid van de duurdere fox (reageren op trillingen) wel super is.
Gebruikersavatar
Robert Valkeneer
Berichten: 261
Lid geworden op: 30-03-2005 14:19
Locatie: Lelystad

08-04-2005 10:09

De Delkims en Fox producten worden door de concurent in de winkel gekocht en vervolgens gekopieerd. Dit gebeurt veel in de hengelsport, en niet alleen daar.
Plaats reactie