Schepnetten!


Joris Kroes
Berichten: 691
Lid geworden op: 26-07-2003 02:00
Locatie: X2 Ovaal!!

05-04-2005 12:06

Maargoed, helaas hoor ik niets meer van anderen.. Iedereen heeft dus of een ruk net of het Fox Extreme net? :x
Bart van Dijk
Berichten: 24
Lid geworden op: 11-10-2003 02:00
Locatie: Enschede

05-04-2005 14:56

Die winkelier zei dat ik wel een nieuw net kreeg en dat ik hem dus op die andere manier moest bevestigen. Ikzelf vind die sleufjes overbodig, ik snap niet waarom ze erop zitten en al helemaal niet dat ze er op die plek opzitten. :-?
Maar ik doe het op mijn manier, als je het stom vind doe je het toch niet :wink:

Groeten Bart

(p.s misschien vinden ze deze topic nergens op slaan en antwoorden ze niet :roll: )
Gebruikersavatar
derk zegers
Berichten: 146
Lid geworden op: 06-07-2003 02:00
Locatie: Nederland

05-04-2005 15:33

kijk maar ff......

wat mij betreft kan dat net maar op een manier in elkaar en dat is dat die gleufjes naar binnen wijzen maar dat lijkt me logisch...
Bart van Dijk
Berichten: 24
Lid geworden op: 11-10-2003 02:00
Locatie: Enschede

05-04-2005 16:10

Bij mij WAS dat niet zo maar nu wel. Het gaat erom dat die gleufjes dus naar benenden wijzen.

Bart
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

05-04-2005 16:16

[quote="Joris Kroes"]Maargoed, helaas hoor ik niets meer van anderen.. Iedereen heeft dus of een ruk net of het Fox Extreme net? :x[/quote]

ik denk dat je gelijk hebt joris :-?

er is schijnbaar maar 1 goed net.de rest zal wel ruk zijn ja ,want discussieren over een paar clipjes/gelufjes is belangrijker dan mensen advies geven over wat er op de markt verkrijgbaar is ,en de kwaliteiten ervan niet te vergeten.

Quote deel 2 !

richard van der vliet Geplaatst: 03-04-2005 14:38 Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

ik heb 3 a 4 jaar geleden een spro net gekocht en alles daarvan is prima, alleen door intensief gebruik zijn er enkele gaten in mijn net gekomen, vandaar dat ik nu op zoek ben naar een nieuwe en ik zit te denken om wederom een spro net te kopen, maar ik vraag mij af of deze netten nog steeds van dezelfde kwaliteit zullen zijn, iemand?

iemand? :-?

wie heeft er wat voor net, en waar is die persoon blij mee aan dat net en waar zijn ze niet tevreden over? en welke worden afgeraden ?

en van de fox extreme weten we het nu wel.

groet,

michel
Gebruikersavatar
derk zegers
Berichten: 146
Lid geworden op: 06-07-2003 02:00
Locatie: Nederland

05-04-2005 16:21

voel me nou lichtelijk aangesproken....

ik heb toch gewoon een net aangeraden en heb daarna een discussie over dat ene net. Kom jij ermee dat dat belangrijker is dan antwoord te geven , maar dat had ik al gedaan!! moet ik nou nog 5 netten gaan beschrijven waarom ze slecht bevallen zijn bij mij en wat er aan scheelde, NEE ik geef gewoon antwoord door mijn ervaring te geven en dat is dat het Fox Extreme net het best bevalt.

MVG
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

05-04-2005 16:21

[quote="Rein Dekker"]Kijk even rond er zijn meer goede netten Fox zal ik persoonlijk niet kopen hier geen goede ervaring mee.[/quote]

waar heb je bijvoorbeeld wel goeie ervaringen mee dan ?

waar rondkijken >?

welke merken >?

niemand een advies?
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

05-04-2005 16:23

he derk , is niet per se naar jou toe gericht

ik had meer antwoorden verwacht en er wordt al een hele pagina alleen over dat fox net gepraat.

jij hebt je advies gegeven.dat is TOP

nu nog andere mensen als het eventueel mogelijk is.
Bart van Dijk
Berichten: 24
Lid geworden op: 11-10-2003 02:00
Locatie: Enschede

05-04-2005 19:21

Hoe moet IK nou een ander net aanbevelen als ik alleen het Xtreme net heb gehad :-? Ik denk ik vertel ff wat er met mijn net is gebeurd zodatdat niet met één van jullie gebeurt.
En al die andere leden van hier kunnen toch hun ervaring geven, lijkt me vaag als al deze vissers geen landingsnet hebben :o .

En mss moesten we een nieuwe topic openen over het xtreme net :lol: .
Maar het is nu wel duidelijk denk ik, dus nu kan iedereen zijn eigen ervaringen vertellen, geen Xtreme meer :wink:

Bart
kevin diederen
Berichten: 3862
Lid geworden op: 28-09-2003 02:00
Locatie: Zuid Nederland

05-04-2005 19:37

En dan hier mijn ervaringen over het X-treme net.... :D

Ik weet niet echt wat voor een net je zoekt (diep, ondiep, hoe lang de armen moeten/mogen zijn, fijnmazig, grofmazig, lengte steel, wat voor spreidblok), maar ik zal je een paar netjes aanwijzen.

SPRO levert opzich wel leuke niet te overdreven grote landingsnetten voor een erg aangename prijs.Stel dat je niet al te veel geld wilt uitgeven aan een net en je ook niet zozeer een meerval-net zoekt, dan zullen ze zeker voldoen.Zelf heb ik een jaartje of 3 eentje mogen gebruiken tot ik vorig jaar eentje van F4E kocht.

F4E levert dan, net als Ultimate, ook wel leuke netjes voor niet al teveel geld.Zelf heb ik nu een goedkoop (geloof zelfs het goedkoopste) net van F4E waarvan ik de steel echter wel van een slechte kwaliteit vind.Ik vertrouw die steel voor geen meter.Zelf heb ik er dan ook een anderen en trouwens veel kortere (125 cm lang) steel opgezet.

Wil je echter echt een kwaliteitsnet, dan zou ik eerder gaan voor het Fox extreme :D :P :) :lol: :wink:

Whahaha. Maar MCF zou een supernet hebben...
Met vriendelijke groet,

Kevin Diederen
Henny Jordaan
Berichten: 92
Lid geworden op: 05-02-2002 01:00
Locatie: Gelderland
Contacteer:

04-07-2005 17:05

hi mensen

hmm ik ben ook opzoek naar een ander landingsnet (schepding) maar ik zoek ereen die je kan uitschuiven (en inschuiven).
ik vis namelijk veel met de pen(dobber) dus loop ik hele stukken en met het net uitgeklapt geeft dat nogweleens problemen.
wie heeft er voor mij info en weet een zaak waar ik deze kan bestellen of kopen.
vriendelijke groet Hennie :P

oepssssss ik zag net dat deze topic al erg oud is maar goed ik probeer het gewoon. :oops:
wgj albers
Berichten: 102
Lid geworden op: 05-06-2005 22:56
Locatie: beuningen

04-07-2005 20:29

ik heb een net van danau ik vind het er mooi uit zien en de steel is ook erug stevig ben er met de auto overheen gereden en nog steeds heel en het is gewoon een goed net

mzzl
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

04-07-2005 20:46

Henny Jordaan schreef:hi mensen

hmm ik ben ook opzoek naar een ander landingsnet (schepding) maar ik zoek ereen die je kan uitschuiven (en inschuiven).
ik vis namelijk veel met de pen(dobber) dus loop ik hele stukken en met het net uitgeklapt geeft dat nogweleens problemen.
wie heeft er voor mij info en weet een zaak waar ik deze kan bestellen of kopen.
vriendelijke groet Hennie :P

oepssssss ik zag net dat deze topic al erg oud is maar goed ik probeer het gewoon. :oops:

Henny,
Ik heb div schepnetten...1 ervan is een uitschuifbare landingsnet.
De mijne is een oudere versie van de PB uitschuifbare landingsnet...ik weet niet precies het verschil met diegene die ze vandaag de dag verkopen, volgens mij zat het 'm in de steel.
Het net bevalt me goed en neem ik mee op mijn struintochten en voor in de boot. Het net is gelukkig niet zo achterlijk groot als die van mijn andere Chris Brown landingsnet welke ik meeneem voor de statische visserij en Frankrijk.
Amiaud Peche verkoopt ook een uitschuifbare landingsnet welke veel lijkt op die van PB products.
Succ6
Hans
Henny Jordaan
Berichten: 92
Lid geworden op: 05-02-2002 01:00
Locatie: Gelderland
Contacteer:

06-07-2005 20:27

ha Hans.
bedankt voor je reaktie maar kan je me ook het adres geven van
Amiaud Peche!!!. (site of telefoon nr)
ik heb namelijk geen flauw benul waar ik dat moet zoeken.
hihi het is toch niet in Frankrijk he dat is me net iets tever :lol:
groetje`s Hennie
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

07-07-2005 10:47

Henny Jordaan schreef:ha Hans.
bedankt voor je reaktie maar kan je me ook het adres geven van
Amiaud Peche!!!. (site of telefoon nr)
ik heb namelijk geen flauw benul waar ik dat moet zoeken.
hihi het is toch niet in Frankrijk he dat is me net iets tever :lol:
groetje`s Hennie

Henny...kijk eens op hun website voor dealers bij jou in de buurt.
Ik heb het net enkel op de beurs in Zwolle meen ik gezien.
En anders neem je er toch gewoon 1 van PB products (Hengelsport Osdorp)
gr
Hans