Help!!!


Plaats reactie
dennis Ganzevoort
Berichten: 193
Lid geworden op: 08-12-2002 01:00
Locatie: Zeist

21-02-2005 11:58

hallo, allemaal
wie kan me helpen, Ik wil eerst ff zeggen dat ik opperst zuinig op mijn spullen ben, maak altijd alles schoon, en laat na het vissen altijd alles goed drogen! nou viel me de laatste keer op dat op mijn hengel hier een daar wat vlekjes zaten, na een poetsbeurt nog eens kijken, en nou zit het er nog steeds, er allemaal kleine witte stipjes het lijkt wel of het onder de lak zit!! ik heb hier eerder nog nooit last van gehad, maar sindskort heb ik die nieuwe hengels van pb, zou er iets niet goed zijn met de laK? wie kan mij helpen?
mvgr. Dennis
jos verschuren
Berichten: 77
Lid geworden op: 27-08-2004 12:17

21-02-2005 12:07

dan heb je vocht onder de lak denk ik. heb ik ook eens gezien bij iemand die altijd met z'n toppen onder water viste. als het vocht is kan je ze denk ik alleen maar opnieuw laten lakken om het te verhelpen.

succes
erik snijders
Berichten: 265
Lid geworden op: 30-06-2002 02:00
Locatie: veenendaal

21-02-2005 13:56

als het stokken van pb zijn, zou ik even een ( pb tje ) sturen naar piet vogel, waarschijnlijk kan hij je meer vertellen, ik heb het zelf ook gehad met een hengel, dan wel van een andere leverancier, ik heb het getest door met je nagel op zo'n blaasje te drukken, als het breekt, is idd je laklaag zwak. vraag eerst even aan piet hoe of wat, voordat je je nagels breekt op de blank :wink: groeten erik
Gebruikersavatar
Bart-Jaap Koorn
Berichten: 1639
Lid geworden op: 22-11-2003 01:00

21-02-2005 15:09

Gevat erik een pbtje naar pb :lol:
Gebruikersavatar
patrick degen
Berichten: 315
Lid geworden op: 22-07-2003 02:00
Locatie: Huissen

22-02-2005 17:10

Ik zit zelf ook te dubben over de aanschaf van de blue spirit hengels van PB,echter ik heb laatst ook iemand gesproken,die hier ook al last van scheen te hebben? Mischien heeft een enkele stok er last van?? :roll:
dennis Ganzevoort
Berichten: 193
Lid geworden op: 08-12-2002 01:00
Locatie: Zeist

22-02-2005 18:00

bedankt voor alle reactie 's, Patrick, ik zou er nog even mee wachten, woesnsdag( morgen) ga ik naar mij verkooppunt terug, met de stokken, 2 van de 3 hebben er bij mij last van, ik ben erg benieuwd wat ze als oplossing gaan bedenken! ze zijn nog geen half jaar oud, en zijn altijd droog opgeborgen, valt lijkt mij gewoon onder de garantie!! ik laat het jullie wel weten!!
groeten Dennis
ps het lijkt mij handig, als iedereen die deze stokken ook heeft en dit probleem ook heeft!! meteen terug naar je hengelsportzaak gaat, wie heeft er nog meer last van???
Gebruikersavatar
Jan van der Starre
Berichten: 161
Lid geworden op: 30-07-2003 02:00
Locatie: Zuid Holland

23-02-2005 15:39

Is er al nieuws heren of het een incident of structureel probleem is ?

Heb zelf het voornemen om twee hengels voor erbij aan te schaffen, leken me prima hengels voor het geld.

Stonden vanmiddag 4 hengels op MP voor E 70,00 de stuk maar die waren er weer snel af.

Groet,
Jan.
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

23-02-2005 19:08

Jan...ze zijn al lang uitverkocht! :(
Als het goed is komen ze van het voorjaar weer op de markt in een andere kleur en geleverd door Spro i.p.v Ultimate voorheen.
gr
HB
Gebruikersavatar
Jan van der Starre
Berichten: 161
Lid geworden op: 30-07-2003 02:00
Locatie: Zuid Holland

23-02-2005 19:39

Thx Hans,

We wachten rustig af. Ik had eigenlijk wel wat enthousiaste gebruiks-ervaringen op dit board verwacht, misschien overheen gekeken.

Ik zag ze in Zwolle bij WvL staan, met daarnaast Arca/Bifa met een rode kleur die qua uiterlijk en opbouw/dikte van de blank er trouwens wel opvallend veel op leken. Binnenkort eens bij Kees polsen over h.h.e.w.

Had geen zin om te slepen en dacht ik haal ze wel aan het eind op, mooi niet dus, hadden al een nieuwe eigenaar gevonden 8)

Scheelde me thuis weer een kwartiertje"verdedigen" :D (Dit meen je niet, alweer........!!)

Groet,
Jan.
Gebruikersavatar
Paul Rustwijk
Berichten: 323
Lid geworden op: 11-02-2004 13:34
Locatie: Zoetermeer

23-02-2005 21:28

Blue spirit oogt wel als een mooi hengeltje...

Maar, (komt ie)
Ik was een 3 tal maanden geleden in Tiel bij Eurotackle en daar gingen ook 3 nieuwe blue spirits terug naar PB met slechte lak.

Dat jullie het weten...
dennis Ganzevoort
Berichten: 193
Lid geworden op: 08-12-2002 01:00
Locatie: Zeist

01-03-2005 17:11

bedankt allemaal voor de reactie's! het is opgelost! hengels zijn terug naar waar ze vandaan kwamen, omgeruild voor een paar andere hengels! leverancier deed moeilijk en wou niet toegeven! maar de hengelsportzaak (LAHR in Utrecht(mag best gezegt worden)) stelde me voor om deze kwestie zelf met de leverancier uit te vechten, en dat ik daar niet de dupe van hoef te wezen! nou ens ff kijken wat de beastmaster van shimano allemaal kan!! (trouwens de leverancier heeft zelf toegegeven dat er slechte lak voor de hengels gebruikt is, en dat er in heel veel hengels spatjes-stipjes en blaasjes op de lak zitten) als je er eens een ziet staan in een hengelsportzaak moet je maar eens goed kijken!! heren succes ermee!! LAHR Bedankt!!
mvgr. Dennis
Gebruikersavatar
Bart-Jaap Koorn
Berichten: 1639
Lid geworden op: 22-11-2003 01:00

01-03-2005 17:45

Had eerlijk gezegd al een reactie van Mnr. vogel verwacht
dennis Ganzevoort
Berichten: 193
Lid geworden op: 08-12-2002 01:00
Locatie: Zeist

01-03-2005 18:37

Dennis
Als eerste vind ik het rot voor je dat er onder de lak witte stippen te
voorschijn komen. Je vraagt of ik er wat aan kan doen, daarover het volgende.
Als eerste zul je ermee naar je verkoop punt terug moeten gaan om ze de hengels te laten zien. Als zij het nodig achten zullen ze normaal gesproken de hengel of hengels in nemen en doorgeven aan de firma Ultimate die de schade moet beoordelen. Is het zo dat het een fabriekfout is zal Ultimate (normaal gesproken) in moeten staan voor de garantie. Wij hebben voor hun de hengel ontwikkeld en zij hebben hem onder de naam PB op de markt gebracht. Nu denk ik dat zij niet staan te springen om garantie te geven op de hengels omdat wij PB inmiddels bij hun weg zijn. Toch zijn ze verantwoordelijk ervoor maar als ze moeilijk doen en geen garantie willen geven zal ik kijken of PB wat voor je kan betekenen. Maar eerst zul je de normale weg moeten proberen te bewandelen.
Groetjes Piet

piet heeft dus wel degelijk gereageerd,(had je niet kunnen weten) piet ook bedankt voor het aanbod!! ik hou vertouwen in jullie spullen ( behalve hengels)
groeten Dennis
Plaats reactie