heeft iemand het al voorelkaar gekregen???


Plaats reactie
Gebruikersavatar
benjamin Mazereeuw
Berichten: 1141
Lid geworden op: 09-09-2002 02:00
Locatie: Enkhuizen NH
Contacteer:

01-02-2005 16:56

hallo ik vraag me af of iemand al zo slim en technisch is gewest om de ill euro swingers van fox op de deklims te plaatsen

ik ben zelf van plan swingers te halen maar als et niet past ja dan hoeft et niet
mocht iemand een idee hebben laat et even weten

mvg

benjamin
Meer is beter
Beer van een meter
-------------------------------
Rookworst zonder R is ook worst
Gebruikersavatar
Bart-Jaap Koorn
Berichten: 1639
Lid geworden op: 22-11-2003 01:00

01-02-2005 17:28

Verloopstekkertje kopen ? weet neit cker maar DACHT dit ooit eens gezien tehebben, in ieder geval met een verloopstekkertje kun je txr system op een delkim aanlsuiten dus waarom ill swinger niet ?
Succes ermee
Gebruikersavatar
Koen de Been
Berichten: 1882
Lid geworden op: 10-02-2004 19:08
Locatie: Wosterhout

01-02-2005 23:03

Benjamin,


Op een TX-i wordt dat lastig om een uitgang voor je stekkertje te vinden.... :-?
Op het Plus model is wel een extra uitgang voor de Nightlite, wellicht kan je een stekkertje bij de electronicazaak kopen die erin past.
Op de STD versie(óók de Plus) kan je met een 3,5mm stekkertje al aan de gang, alleen je kan er dan geen sounderbox op aansluiten. :roll:
Vriendelijke groet,

Koen de Been
Gebruikersavatar
Jan van der Starre
Berichten: 161
Lid geworden op: 30-07-2003 02:00
Locatie: Zuid Holland

01-02-2005 23:17

Hallo Benjamin,

Je kan ze prima laten werken op de Delkim. Verloopstekkertjes ed zijn niet nodig. Het enige wat je hoeft te doen is het ledstekkertje in je swingerkop andersom solderen, het heeft dus met polarisatie te maken.

Wel een precies werkje, oppassen dus.

Ik ben er zelf mee bezig geweest deze winter en heb het werkend gezien, alleen niet in het donker.

Ik weet alleen niet zeker of het wel dezelfde lichtopbrengst genereert. Ik vermoed van wel maar stom genoeg heb ik het niet in het donker uitgetest en is de test set up inmiddels weer origineel.

Dit alles overigens met dank aan Victor Ophuizen die in een eerdere topic deze tip aangaf.

Houd er wel rekening mee dat je spacers nodig hebt omdat anders je swingers niet onder de delkim passen.

Succes ermee.
Gebruikersavatar
elco kuipers
Berichten: 992
Lid geworden op: 04-06-2003 02:00

01-02-2005 23:17

Het is toch ook zo dat een Fox optonic twee stekkergaten heeft, links voor de verlichte swinger en rechts voor een sounderbox?
kees jansen

02-02-2005 17:58

Wanneer je de delikm (std) bezit dan hebben ze een een 3.5mm connector (gat) de illu swinger heeft een jackplug (stekker) van 2.5mm dat past niet op elkaar, dus er moet een verloop stekker tussen, of de jack eraf en een nieuwe erop.
en zal alleen oplichten wanneer er een run is, moment dat de run stop zal de swinger ook direct uitgaan dus gloeit niet na
Plaats reactie