De Powercatcher Voerboot


dennis de waard
Berichten: 6
Lid geworden op: 13-01-2005 13:21

13-01-2005 20:59

Hallo Mede Karpervissers!!!!


Ik zie op het forum veel vragen omtrendt voerboten,ik heb er zelf lang over nagedacht er een te kopen.
Steeds kwam bij mij de vraag weer naar boven:"wat een geld!en wat krijg je voor dat geld?"
Na veel speuren op het internet en wat mensen en winkeliers gesproken te hebben kwam ik terrecht bij Leon Bosveld.
Een vervent karpervisser die zelf een voerboot ontwikkeld heeft omdat veel andere voerboten allemaal net niet voldoen of gewoon helemaal niet voldoen.
Dat probleem had ik nou ook,veel speuren op het forum en op allemaal was wel iets aan te merken.

Nu ben ik onlangs eens langsgegaan bij Leon Bosveld om met de boot te kunnen varen.

Na het bezoek heb ik er meteen eentje besteld!!

Ik heb geen beter doordachte boot op de markt kunnen vinden dan deze Power Catcher.

Waarom de Power Catcher?:

-Alleen maar topmerk electronica

-100% waterdichte en gelagerde motoren(dit hebben lang niet alle voerboten)

-Een geweldige verstraler voor in de nacht,geeft een enorme bundel licht

-vier leds(voor 2 en achter 2)

-Messing schroeven,hebben ook lang niet alle boten

-Alle elektronica die ingebouwd zijn bevinden zich in het hoogste punt van de boot zodat het nooit onder water komt te staan(gebeurt niet want de boot is geheel waterdicht)maar wel een pluspunt vindt ik.

-een 6 kanaals zender en zo kan ik nog wel even doorgaan

Als je van plan bent om een voerboot te kopen zou ik zeker de moeite nemen om eens langs te gaan bij Leon,en ik weet zeker dat u er geen spijt van zult krijgen!
De man legt alles rustig uit heeft geen geheimen en laat je alles zien wat je maar wilt zien.

Over de prijs kan ik maar een ding zeggen:ik denk dat je nergens een betere,completere voerboot kunt kopen voor je geld als bij deze man.

Ik hoop dat ik met dit topic een hoop mensen van hun dillema kan verlossen welke voerboot ze nou moeten kopen.

Kijk eens op zijn site:http://lgbosveld.nl/

Met Vriendelijke Groet,Dennis
Gebruikersavatar
Marco Mensing
Berichten: 5504
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00

14-01-2005 09:16

:roll:
CarpeR Diem
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

14-01-2005 09:49

Dennis,

Bedankt voor het inzicht dat je met ons wilt delen. Blijkbaar ben jij dol enthousiast over de voerboot en heb je waardevolle informatie verschaft waardoor je wellicht enkele twijfelaars zult helpen

Met vriendelijke groet

Marc
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
dennis de waard
Berichten: 6
Lid geworden op: 13-01-2005 13:21

14-01-2005 11:27

Ik ben er inderdaad dol enthousiast over,dat komt ook vooral doordat de bouwer van de voerboot geen enkel geheim heeft en alles laat zien.
Ik stond eerst ook sceptish tegenover de futuristishe en nieuwe voerboot maar na een bezoek aan de bouwer was ik overtuigd.een aanrader!
Reinder van Lune

14-01-2005 11:51

Om ons dit te vertellen heb je je speciaal aangemeld op dit forum 8) ??
Rinus Gaasbeek
Berichten: 273
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Enschede

14-01-2005 12:59

Reclame maken ????????????

Rinus
Reinder van Lune

14-01-2005 13:10

Lijkt me duidelijk Rinus !
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

14-01-2005 13:11

Jongens toch,

Waarom meteen zo achterdochtig? Wie weet hoe lang deze meneer al op deze site komt als "lezende gast" ?

Ik ga ervan uit dat mensen die vragen hadden m.b.t. deze boot, hierdoor weer een beetje geholpen zijn.

Groet Marc
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
Reinder van Lune

14-01-2005 13:14

Wanneer je meteen bij een van je eerste berichten een voerboot van iemand aan gaat prijzen met een aardig rijtje details erbij . . dan is het vrij logisch dat je achterdochtig wordt !
Gebruikersavatar
Marco Mensing
Berichten: 5504
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00

14-01-2005 13:15

:roll:
CarpeR Diem
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

14-01-2005 13:33

:o :o :o

ik vind het veel geld voor zo een "speeltje" ik zou em eerder gebruiken om tegen elkaar te racen met radio bestuurbare bootjes :lol:

ik vind persoonlijk een roeiboot het beste,om uit te varen , voerstekken aanvoeren en dergelijk,gaat het kapot koop ik weer een nieuwe ,zolang de boot aparte lucht compartimenten heeft kom ik altijd weer droog op de kant.

en op die manier gaat uitvaren ook een stuk beter naar mijn idee.

Groet,

michel
dennis de waard
Berichten: 6
Lid geworden op: 13-01-2005 13:21

14-01-2005 13:34

Beste mensen,ik heb dit artikel geschreven omdat ik er zelf niet uitkwam welke voerboot ik zou moeten kopen,en ik heel veel gehad heb aan het forum naar mijn zoektocht van een voerboot,dit zijn mijn bevindingen en ik ben zo goed voorgelicht bij deze man dat ik er enthousiast van werd.

Ik wilde alleen een steentje bijdragen aan mesnen die ook een voerboot willen gaan kopen,en ik vindt dat als je er een wilt gaan kopen dat je voor dat geld zeker de moeite moet nemen om ook eens bij deze man langs te gaan.

Ik snap overigens best dat je argwaan krijgt als je dit leest,helemaal omdat ik dolenthousiast ben over de boot.(misschien niet voor niks?)

De boot is gewoon beter doordacht dan de andere vindt ik.

Ik hoop dat er mensen zijn die er wat aan hebben.

Groeten,Dennis
Gebruikersavatar
Robert Campbell
Berichten: 1706
Lid geworden op: 31-08-2002 02:00

14-01-2005 13:34

Marco,

Je bent de man van weinig woorden vandaag :lol:

RC
#karperwebshop# #Freelance Angler# #PukkaBaits#
Gebruikersavatar
Dennis van den Bogaert
Berichten: 4400
Lid geworden op: 25-02-2002 01:00
Locatie: Den Haag
Contacteer:

14-01-2005 13:45

Dennis,

Als je hem een jaar hebt gebruikt in weer en wind,tropische hittes en ijsberenweer hebt meegemaakt en dan nog steeds enthousiast bent,hoor ik het graag.

Het probleem is dat bijna iedereen tevreden is met zijn voerbootje net nadat ie is aangeschaft,maar dat wil niet zeggen dat ie na flink gebruik nog steeds zo "werelds" is.

Ik ben nogal eens sceptisch,maar vooral wat betreft voerboten.
Simpelweg omdat ik en mijn maat/,maten al genoeg ELLENDE hebben meegemaakt met voerbootjes.

Ook ik heb nu een bootje op het oog wat ogenschijnlijk probleemloos lijkt te werken,maar wacht echt nog minimaal een half jaar voordat ik echt beslis.
Simpelweg omdat ik me geen DERDE keer wil stoten :evil:
Daar komt bij dat zo'n ding gewoon een rib uit je lijf kost !

Dus ik hoor je graag over een maandje of 12 :wink:


Mvrgr Dennis
PROUD TO HAVE BEEN A WATERLANDER ;-)

BETER GOED 2DEHANDS DAN NIEUWE BAGGERZOOI !
Gebruikersavatar
Mark Noorman
Berichten: 1922
Lid geworden op: 14-01-2002 01:00
Locatie: Zeist

14-01-2005 14:00

Dennis,

Hier een tevreden gebruiker van een voerboot in alle door jou genoemde weersomstandigheden, vanaf april 2004 t/m afgelopen zondag. MET dieptemeter!

Groeten,

Mark
Gebruikersavatar
Dennis van den Bogaert
Berichten: 4400
Lid geworden op: 25-02-2002 01:00
Locatie: Den Haag
Contacteer:

14-01-2005 14:07

Mark,

Ik ben benieuwd :wink:
Heb je die dieptemeter overigens ook getest/gebruikt op dieptes tussen 8 en 22 meter ?

Mvrgr Dennis
PROUD TO HAVE BEEN A WATERLANDER ;-)

BETER GOED 2DEHANDS DAN NIEUWE BAGGERZOOI !
Gebruikersavatar
Viktor van Ophuizen
Berichten: 1424
Lid geworden op: 16-10-2002 02:00
Locatie: omgeving nijmegen

14-01-2005 15:51

mark?
welke boot gebruik jij dan?
Gebruikersavatar
Mark Noorman
Berichten: 1922
Lid geworden op: 14-01-2002 01:00
Locatie: Zeist

14-01-2005 16:09

Viktor,

De Carpcatcher BT4. Als we toch alleen maar positieve ervaringen aan het noteren zijn :D Sinds november vis ik tussen 8 en 11 meter, geen enkel probleem!

Groeten,

Mark
Gebruikersavatar
Harnold Kikkert
Berichten: 2174
Lid geworden op: 22-11-2004 21:18
Locatie: Hoogeveen

14-01-2005 16:50

Rinus Gaasbeek schreef:Reclame maken ????????????

Rinus


Nee, vast niet.

denk eens aan : welke haken gebruik jij? Nou , ik vind de Nash haak geweldig. Nou en ik vind de Fox 2 een super haak, en Alfred vind de Hayabusa M1 een geweldige haak,
zeg wat vind jij een goede Optonic? Nou ik vind de Delkim geweldig, nee doe mij maar de Fox , nou nee doe mij maar een ouwe Heron

etc etc, dus ik denk niet dat dit reklame is maar gewoon een enthousiasteling zoals zovelen die over een door hun gebruikte produkten praten/schrijven.Hij praat niet over een door hem gemaakt of geleverd produkt. Dus gewoon lekker objectief...

gr Harnold
Gebruikersavatar
Viktor van Ophuizen
Berichten: 1424
Lid geworden op: 16-10-2002 02:00
Locatie: omgeving nijmegen

14-01-2005 19:10

hee die mark

ik heb dezelfde ervaring als jouw alleen dan met de microcat

mvg

viktor
dennis de waard
Berichten: 6
Lid geworden op: 13-01-2005 13:21

14-01-2005 20:57

Hoi,ik ben benieuwd waarom jullie wel of niet tevreden zijn met de voerboot en welke punten je graag verbeterd ziet aan je voerboot en natuurlijk ook je fishfinder als je die hebt,ik heb er ook een op de mijne laten zetten..

Groeten Dennis
Gebruikersavatar
Mark Noorman
Berichten: 1922
Lid geworden op: 14-01-2002 01:00
Locatie: Zeist

15-01-2005 13:08

Mannen,

Er zal niet één voerboot zijn die we allemaal het liefst gebruiken. Ieder heeft zijn specifieke eisen en doelen die met de boot behaald moeten kunnen worden. Dan heb je ook nog zoiets als smaak en budget, en voila, meerdere types en uitvoeringen zijn nodig om aan ieders behoefte te voorzien.

Groeten,

Mark
Aart Lokhorst
Berichten: 8585
Lid geworden op: 03-01-2002 01:00
Locatie: Dronten

15-01-2005 22:25

Mark, iets wat denk ik wel veelzeggend is dat Tony Schrijver al meer dan tien jaren zijn voerboten verkoopt en zijn service perfect is.
Dit is gewoon een gegeven, waarbij ik de laatste zal zijn om voor wie dan ook hier reclame te willen maken.
Patrick Bosch
Berichten: 95
Lid geworden op: 28-02-2003 01:00
Locatie: Best

16-01-2005 15:01

Ik vind hem zeker niet doordacht. Het heeft maar 1 laadbak, en de laadcapaciteit is erg weinig;1,5 kilo. Ikzelf heb een microcat en ik maak dus altijd gebruik van 2 laadbakken, zo kan ik in 1 keer uitvaren allebei mijn lijnen droppen op verschillende plaatsen, en ook nog eens verschillende hoeveelheden/soorten aas voeren.
Wanneer ik pinda's of tijgers ga voeren op grote afstanden is een boot met grote laadcapaciteit van 4 kilo toch wel makkelijk, anders ben je wel erg lang aan het varen. De microcat heeft wel 1 nadeel, voor het voeren van los grondvoer of funnel webjes moet men een extra valklep maken die zich boven de andere kleppen bevindt, op droge hoogte zal ik maar zeggen. Je raad wel waarom natuurlijk...

Wat ik niet weet is of er ook een zonnepaneel op aangeloten kan worden zoals dat kan bij de microcat, en dat is echt wel nodig bij veelvuldig gebruik bij langere sessies. (niet voor mensen die een aggegraat en adapters meenemen :D )

Al bij al, ik zou kiezen voor de microcat, toch meer doordacht!
Groeten,de Best(s)e karpervisser!
Gebruikersavatar
Viktor van Ophuizen
Berichten: 1424
Lid geworden op: 16-10-2002 02:00
Locatie: omgeving nijmegen

16-01-2005 19:04

hee die patrick

opzich maakthet geen verschil of je er wel of geen paneel op aan kan sluiten,je kan altijd het paneel rechtsteeks op de accu klemmen

mvg

viktor