Shimano tribal XTR


Plaats reactie
Philippe Marien
Berichten: 52
Lid geworden op: 04-02-2004 20:22

23-12-2004 22:25

Is er hier iemand die hier reeds ervaring heeft met deze hengels?

We hebben ze vandaag pas binnen, en ze zien er zeer degelijk uit?

Meningen alsjeblieft?
Gebruikersavatar
Hans van Putten
Berichten: 190
Lid geworden op: 27-05-2004 16:42
Locatie: Betuwe

24-12-2004 13:15

Hoi Philippe,

Ik heb er begin 2004 twee van gekocht, en zoals de belofte bij deze hengels was gooien ze idd. als een trein.

Ook de nieuwe techniek mbt de reelhouder laat niets aan zijn wensen over, je molen zit echt (bij stevig de molen aanduwen en dan pas de klip erop) goed vast.

Dus de ogen en de reelhouder voldoen, over het stuk NA de reelhouder ben ik nietecht te spreken. Je kunt het stuk verlengen dmv een bijgelevert extra achterstuk. Als je dit erop lijmt zijn de gooiprestaties idd beter, maar het stuk is wel enorm lang. Laat je dit weg vind ik het wat te kort...Ze hadden hiermee een middelweg in moeten zoeken.


En niet te vergeten de prijs die IK ervoor betaald heb (369 stuk) is nu beter (289) en dat zijn ze zeker waard.

Al met al, als ik deze hengel een cijfer zou moeten geven krijgt ie een 8,5.
Dat heeft ie voornamelijk met zijn uiterlijk en werpprestaties en zijn reelhouder die ik zeer fijn vind!!!!!

Als ik de keuze uit een aantal hengels had van dezelfde prijsklasse, zou ik deze zeker weer nemen, voor het oog is het voor mij op dit ogenblik dee MOOISTE hengel, maar ook zijn technische kanten zijn perfect op het achterstuk na...


Met vriendelijke groet,

Hans

ps. voor meer info Pb even...
Philippe Marien
Berichten: 52
Lid geworden op: 04-02-2004 20:22

24-12-2004 15:27

dank je wel. ze komen nu bij ons op zoon 232 euro per stuk. ik denk dat ik de 2 3/4 ga nemen, kanaalvisserij. welke testcurve heb je nu.

als er nog meningen zijn, meer dan welkom.
Gebruikersavatar
Hans van Putten
Berichten: 190
Lid geworden op: 27-05-2004 16:42
Locatie: Betuwe

27-12-2004 08:37

Phillipe,


Ik heb de 2,75 lb en idd. als je die neemt heb je DE perfecte stok voor kanaalvisserij...

Ik gebruikt ze op de rivier en zijn daar uitermate geschikt voor...
En als de prijs die jij noemde de vraagprijs is, is de keuze heel snel gemaakt 8)

Je hebt er geen miskoop aan, dat garandeer ik je, hoor graag-als je ze hebt getest- hoe ze bevallen...

Gr Hans
Philippe Marien
Berichten: 52
Lid geworden op: 04-02-2004 20:22

27-12-2004 10:10

ik werk zelf in een hengelsportwinkel dus ik ga ze eens vergelijken met andere hengels, dan zal ik iets laten weten. groeten.
Plaats reactie