minnkota problemen....hulp gevraagd


Plaats reactie
Gebruikersavatar
Viktor van Ophuizen
Berichten: 1424
Lid geworden op: 16-10-2002 02:00
Locatie: omgeving nijmegen

12-12-2004 14:15

beste boarders,

ik heb sinds gisteren een probleem met mijn minnkota,deze maakt een raar geluid in het moterhuis.
dus heb ik zonet het zaakje opengemaakt en kwam erachter dat 1 van de koolborstels uit zijn houder gefloept is en daardoor is het veertje verbogen omdat dit naar mijn mening gebeurd is onder het varen.(hij maakte ook een aanlopend geluid)
Vraag me niet hoe dat is gebeurd want dat weet ik niet.
verder trof ik wat roestachtig water aan in het moterhuis en dacht dit kan nooit goed zijn.
nu ben ik dus op zoek naar iemand die mijn motertje weer op kan lappen zodat ik er weer veel plezier van kan hebben.
mag een hobbist zijn of een bedrijf maakt niet zoveel uit,ik dacht om het zelf te doen maar weet niet of er ook een speciale olie in moet en of hoe en wat,daarom wil ik het overlaten aan een expert.
verder voreg ik mij af of jullie soortgelijke problemen gehad hebben en wat het toen gekost heeft om deze weer vaarklaar te maken.

alvast vriendelijk bedankt en een fijn weekend

mvg

viktor
Gebruikersavatar
Bart Coppens
Berichten: 229
Lid geworden op: 22-05-2003 02:00
Locatie: Beek en Donk

12-12-2004 18:16

Je hebt m vast al te lang om het te claimen op de garantie....?

Je kan m evt terug sturen via de winkel in de buurt, die kan m opsturen naar minn kota, of je krijgt een revisie set...

Heb het van de zomer ook gehad met lijn in de motor... :( toen is hij gemaakt voor me, onder de garantie zelfs....
dennis Ganzevoort
Berichten: 193
Lid geworden op: 08-12-2002 01:00
Locatie: Zeist

13-12-2004 14:18

neem ff contact op http://www.visvinder.nl misschien heeft hij wel een oplossing,
mvgr. Dennis
Gebruikersavatar
menno laarmans
Berichten: 2070
Lid geworden op: 20-09-2004 10:34
Locatie: lapzwansland

14-12-2004 19:25

Ik weet dat de zutter in genk ze kan maken.

Denk alleen dat dat voor jou niet naast de deur is .


Gr
Plaats reactie