Geachte lezers,
Op de meeting van de KSN (regio Utrecht) zal vanavond de KSN Onthaakmat te zien zijn, inclusief de ontwikkeling ervan.
De ontwikkeling van de ultieme onthaakmat is een studieobject van de KSN en is in de laatste twee jaar uitgevoerd door ondergetekende en Wijtze Tjoelker.
Ik zal de mat graag aan jullie demonstreren en uitleg geven waarom de KSN Onthaakmat de beste onthaakmat is die er ooit is geproduceerd.
Alhoewel de KSN Onthaakmat nog niet te koop is (hangt af van beslissing KSN bestuur op 16 december as.), kunnen KSN leden wel alvast hun naam en gegevens noteren. Als de KSN Onthaakmat dan in productie gaat, kunnen de leden de mat dan op de landelijke voorjaarsmeeting ophalen.
De verkoopprijs is € 75. Hiermee koop je een onthaakmat die minimaal 5 jaar mee gaat en is ontworpen voor de karper, de karpervisser en de hengelsport in het algemeen.
In mijn avatar zie je een afbeelding van de mat, in opgerolde toestand.
Dus komt allen vanavond naar Partycentrum Het Dak aan de tiendweg 9 in Leerdam. De regiomeeting begint om 20.00, de zaal is om 19.30 u open. Toegang voor KSN leden € 1, voor introducees € 2.
Het programmapunt van vanavond wordt verzorgd door KSN jeugdcommissielid Frank Avezaath. Hij gaat het hebben over de activiteiten van de jeugd binnen de KSN met o.a. de jeugdviskampen. Neem een jeugdig karpervisser ( en toekomstig lid ?) mee.
Wijtze doet dit winterseizoen overigens KSN regio Noord, Zwolle en IJsselstreek aan met de KSN Onthaakmat, ik zal de overige regio's voor mijn rekening nemen. Deze data zijn (onder voorbehoud):
Datum Regio Programmapunt
Vrijdag 10 december Brabant André Akkermans
Woensdag 5 januari Rotterdam Chris Noorlander / Jeroen Neef
Woensdag 7 januari Den Haag Nog niet bekend
Vrijdag 14 januari Limburg Nog niet bekend
Vrijdag 21 januari Zeeland Gerwin Gerlach over oa de OVB
Zaterdag 19 maart Leerdam Landelijke meeting
Met vriendelijke groet,
Frank Huisman
Kom vanavond de KSN Onthaakmat bekijken in Leerdam!
-