ultimate optonics


Plaats reactie
Harry Pieterse
Berichten: 22
Lid geworden op: 17-11-2004 19:41

26-11-2004 12:09

Hallo,ik ben onbekend met optonics,piepers en swingers,maar ik kan een paar piepers van Ultimate (type GTI)overnemen voor zeer weinig.
deze hebben zowel een volume als toonregeling.

Het zal kwalitatief geen Fox zijn,maar zijn ze voor een beginner toch aan te raden?
Benny van de Werfhorst
Berichten: 4482
Lid geworden op: 19-10-2002 02:00
Locatie: Gelderland
Contacteer:

26-11-2004 12:30

Harry,

Ik ben absoluut niet merken geil, maar met Fox zit je niet gauw verkeerd.
Tip: Kijk eens op http://www.marktplaats.nl en tik dan bij de zoek functie "Fox
SX" in. Vaak kun je op marktplaats heel veel goed 2de hands spullen tref-
fen. Kijk ook hier eens bij AANBOD.

groetjes Benny
evert van de linden
Berichten: 125
Lid geworden op: 04-01-2004 22:06
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

26-11-2004 20:57

Harry,

Ik zou voor fox optonics gaan, ultimate is niet al te best bestend tegen regen. Met een regenbui kun je ineens een snoeiharde run krijgen, wat dus helemaal niet zo is(ze gaan vreemde dingen doen als het regent).

Dus ga voor de fox SX of voor de Fox ES

SX=100 euro
ES=50 euro

voor meer informatie zie http://www.foxint.com

mvg,
Evert.
John Suvaal
Berichten: 94
Lid geworden op: 27-04-2003 02:00
Locatie: Spijkenisse

26-11-2004 21:41

Harry,

Ik vis nu al 2 seizoenen met de Ultimate LSI 'tjes.
Deze hebben gevoeligheid, tone, volume en backdrop sound.
Ik heb ze toen 'snel' gekocht omdat ik toen dringend nieuwe piepers nodig had.

Bij mij hebben ze de afgelopen 2 seizoenen geen één keer dienst geweigerd. (Er hebben extreme situatie's bijgezeten zoals vorst en aanhoudende regen)

Die van mij gaan nu weg, puur omdat ik een draadloos systeem wil.

Mvgr John.
Harry Pieterse
Berichten: 22
Lid geworden op: 17-11-2004 19:41

26-11-2004 23:14

Oke,bedankt voor jullie reacties.
Gebruikersavatar
Danny Pauwels
Berichten: 382
Lid geworden op: 21-04-2003 02:00
Locatie: Antw.

27-11-2004 14:24

John Suvaal schreef:Harry,

Ik vis nu al 2 seizoenen met de Ultimate LSI 'tjes.
Deze hebben gevoeligheid, tone, volume en backdrop sound.
Ik heb ze toen 'snel' gekocht omdat ik toen dringend nieuwe piepers nodig had.

Bij mij hebben ze de afgelopen 2 seizoenen geen één keer dienst geweigerd. (Er hebben extreme situatie's bijgezeten zoals vorst en aanhoudende regen)

Die van mij gaan nu weg, puur omdat ik een draadloos systeem wil.

Mvgr John.


Inderdaad, hoewel je verhalen hoort van in regen blijven ze biepen en lampjes die blijven branden bij het minste nat.

Mijn vader heeft er zo twee gekocht, ik heb ze direkt open geschroefd en de randen dicht gekit met industrie silicone (schepen bouw) en daar waar het wieltje loopt is geen verbinding naar intern in de box.

Ze hebben al meerdere malen een storm doorleefd en werken nog steeds 100 % goed.

Het hoefd niet altijd duur te zijn, ze kosten toen 15 a 18 € het stuk dacht ik.
i was never loyal, except to my own pleasure zone => i'm forever black eyed
Gebruikersavatar
robert grootenboer
Berichten: 622
Lid geworden op: 11-10-2003 02:00
Locatie: Willemstad

28-11-2004 15:23

Me broertje had eerst de goedkoopste die doet het goed. Nu die van de lsi heeft zijn er alleen maar problemen. Hij kreeg dus ook 2 runs wat helemaal geen runs waren.

Maar ik zou dan persoonlijk ook foxjes zoeken, kosten bijna niks 2de hands.

mvg,

robert.
Als julie me missen ben ik op het mooiste water van nederland aan het visse!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
bas8 van der velde
Berichten: 9
Lid geworden op: 10-10-2004 23:32

28-11-2004 18:05

Ik heb de GTI gehad en de lsx (draadloos dus)de GTI deed het prima voor het geld geen problemen mee gehad onder welke omstandigheden dan ook.De lsx set had ik beter kunnen kopen wat een drama.Eerste (ook 1e keer dat ik de lsx gebruikte)nacht van het jaar volle run midden in de nacht en er was duz niks aan de hand.Verder heb ik bij regen meerdere malen problemen gehad.Zal het dan ook aan niemand onthouden dat ik en mijn maat de zelfde set hadden en in belgie met de ksn zaten met KUT weer eerste 3 dagen was alleen maar regen NON-stop leek het.We hebben om de zo veel tijd de piepers moeten vervangen door andere om die vervolgens te drogen.Een belg van dat kamp had ze ook en had hetzelfde probleem.Je krijgt rare tonen,geen reactie en je krijgt zomaar een run.Dit heeft er toe gelijt dat ik ben terug ben gegaan en dat ik en mijn maat nu allebij fox sx piepers hebben.We hebben geen slecht woord voor deze piepers.
Plaats reactie