draadloze sounderbox Ron Thompson


Plaats reactie
jos verschuren
Berichten: 77
Lid geworden op: 27-08-2004 12:17

25-11-2004 09:56

heeft er iemand ervaring met zo's sounderbox? Zit aan aanschaf te denken, maar weet niet of het iets is?
Janssen André
Berichten: 47
Lid geworden op: 06-02-2004 14:02
Locatie: Geleen

25-11-2004 12:50

Hoi Jos

Ik heb zelf zo'n sounderbox en ik moet zeggen dat ik er tot nu toe geen problemen mee gehad heb(door flinke regenbuien))
Het nadeel is dat er bij een klein piepje van je optonics er meteen een lange harde pieptoon uit je sounderbox komt.(geluid is niet regelbaar)
Bij het vissen op stromend water kan dit wel eens irritant zijn.
Zelf heb ik wat zwarte tape over de speaker van de ontvanger geplakt en nu is het geluid wat minder hard te horen.

Dus voordeel:
-werkt(bij mij) altijd
-geen geklooi met draadjes voor het aansluiten
-werkt op iedere optonic

Nadeel:
-Geluid niet instelbaar
-lange toon bij een korte piep van je optonic

Ik hoop dat je hier iets aan hebt.
Heb je verdere vragen hoor ik het wel

André
jos verschuren
Berichten: 77
Lid geworden op: 27-08-2004 12:17

25-11-2004 13:20

hoi andre,

al met al is het dus geen verkeerde box, als ik het goed begrijp? Er zit wel een vertraging van 1 seconde op, geloof ik he. En je hebt de zender, die dus bij je hengels staat niet behandeld met iets om hem waterdicht te maken, want ik heb gehoord dat dit wel nodig is? En hoe lang heb je die box al? En wat heb je ervoor betaald? Je ziet wel, errug veel vragen!

in iedergeval alvast bedankt!


groeten
Janssen André
Berichten: 47
Lid geworden op: 06-02-2004 14:02
Locatie: Geleen

25-11-2004 13:48

Hoi Jos

Er zit i.d.d een vertraging op, maar die seconde vind ik geen probleem.

Waarom moet je de zender behandelen, die is toch waterdicht???
Als ik je nog een tip mag geven, haal je dan de bevestiging van het fox draadloos systeem(paar euro), die kan je op je buzzerbar bevestigen en daar kan je dan je zender opschroeven(werkt perfekt)

Ik heb het systeem ongeveer 1,5 jaar en ik heb er (geloof ik) 129 euro voor betaald.

Als er meer vragen zijn hoor ik het wel

André
Plaats reactie