Weer behoorlijk wat wijzer geworden in de enthousiast beantwoorde topic over sounderboxen gestart door Herwin Kwint heb ik toch een aanvullend vraagje.
Weten jullie bij welke sounderbox/beetmelder combinatie het geluid van de beetmelder UIT te zetten is en je dus alleen gewaarschuwd wordt dmv lichtsignalen op je ontvanger cq optonic??
In het stedelijk gebied waar ik me bij tijd en wijle verpoos wegens weinig tijd in combinatie met gemakzucht hebben de huisbezitters helaas een zeer vervelende optonic-allergie opgelopen, welke de PTT zeer netjes heeft opgelost door in elk huis een hotline met het plaatselijk politiebureau te plaatsen.

Ik zou bij voorkeur mijn lichtgevende swingers willen blijven gebruiken (Ik vind die lampjes zo fantastisch.......).
(Wat helaas,helaas,helaas nog niet standaard kan bij de Delkim, het niet met knipperlicht registreren van de terugzakkers neem ik dan maar voor lief, iemand toch een oplossing voor een succesvolle montage, please.)

De controlerende instanties zijn eventueel wel bereid om het e.e.a. te gedogen mits de optonics wel uit staan.
De melding dat ik ze standaard al heb afgeplakt en altijd op de laagste volumestand heb staan werd enthousiast ontvangen met de nodige schouderklopjes maar leverde helaas geen bonuspunten op, ik werd geachts sssssssssssssssssssst te zijn.
Groet,
Jan.