'Genius'hengels van danau


Plaats reactie
ralf haasjes
Berichten: 101
Lid geworden op: 05-05-2004 22:43

20-10-2004 09:26

Zijn er mensen die met deze hengel vissen en zo ja hebben jullie ook last van knappende delen??? Ik heb mijn hengels in goed overleg met mijn winkelier terug kunnen doen omdat er in 1 maand tijd 2 hengels gewoon breken. Als je goed in het licht kijkt zie je dat de ijzer wikkeling gewoon door de lak heen komt...dit probleem is bij ultimate bekend want krijg gewoon mijn aankoopbedrag terug. Vis je er mee kijk ze dan even goed na voordat je tijdens een dril voor rare dingen komt te staan. Ik had de naam al omgedoopt van danau 'genius'naar danau 'knapius'.
Gebruikersavatar
patrick degen
Berichten: 315
Lid geworden op: 22-07-2003 02:00
Locatie: Huissen

20-10-2004 19:36

Hoi Ralf,ik herken je problemen met de genius direct,ik heb hetzelfde gehad,ik had 2 hengels besteld van dit type,bij levering bleken ze al niet indentiek te zijn,stickers op verschillende plaatsen,slecht afgelakt....

Maar goed,ik ging ze proberen,let op: bij de eerste inworp van pakweg een meter of 40,met 60 gram lood (2.75 lb hengel) zwaai naar achteren,wil inwerpen,maar daar had ik me in een keer een genius in pakweg 6 delen! Finaal afgebroken....

Enfin nu heb ik ze geruild tegen de danau bionic,en deze hengels bevallen me prima! mzzl patrick
ralf haasjes
Berichten: 101
Lid geworden op: 05-05-2004 22:43

20-10-2004 22:59

ja inderdaad hele 'knappe(nde) stokken die 'genius'haha heb nu dus de strategy van spro en de eerste sessie is hij goed bevallen....gelukkig erkend ultimate het probleem als ze nou ook nog eens de kopers aanschrijven via hun verkooppunten...maar nee dat doen we weer niet
Plaats reactie