Wie vist er met de daiwa emblem pro en wat vindt je er van?


Plaats reactie
Dennis van der Reest
Berichten: 36
Lid geworden op: 06-09-2002 02:00
Locatie: Den Haag

08-10-2004 20:53

Wie vist er met de daiwa emblem pro en wat vindt je van deze molens??
Gebruikersavatar
Erik van der Mierden
Berichten: 348
Lid geworden op: 21-02-2003 01:00
Locatie: Veldhoven
Contacteer:

09-10-2004 12:58

Hee Dennis,

Ik vis nu ongeveer een jaar met deze molens, kon er toen 2 overnemen van iemand. Hij had er nog 2 en heb nu spijt dat ik die ook niet gekocht heb.

Verder vind ik ze super fijn gooien, al moet je er wel opletten als je vrij hard in gooit, dat de lijn van de spoel blijft komen na het neerkomen. Dus op tijd zachtjes "afremmen".

Ook met drillen vind ik ze perfect, geweldige slip. Niet happerend of iets dergelijks, gewoon mooi gelijk tik tik tik...

mvg Erik
Never argue with an idiot. He'll only bring you down to his level, and beat you with experience
Gebruikersavatar
Martijn Julien
Berichten: 1119
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Purmerend

09-10-2004 18:32

Dennis,

Ik heb ongeveer een half jaar geleden 3 Emblem Pro 5500 gekocht.

Wat betreft mijn ervaringen sluit ik me aan bij Erik. Werpen en drillen met deze molens is puur genot wat mij betreft.
Wat betreft kwaliteit en duurzaamheid kan ik natuurlijk nog niet veel zeggen, maar de afwerking ziet er top uit. Ik kan ook geen storende speling ontdekken in slinger, spoel of rotor. Ik vermoed dat deze molens nog jaren voort kunnen bij mij ;)

Tip! Als je deze molens wilt kopen, kijk dan bij DB-hengelsport. IK heb ze hier voor een zéér mooie prijs kunnen krijgen ;)
Plaats reactie