3e hengel


Plaats reactie
Rogier van der Vaart

24-06-2004 20:23

Ik heb vorig jaar 2 hengels laten bouwen en zit nu te twijfelen om er een 3e hengel bij te laten bouwen. Ik wil dit korte termijn beslissen omdat als ik 'm nu laat bouwen nog geen last heb van kleurverschil e.d.

Ik ben gewoon nieuwsgierig wat jullie zouden doen.

Ik hoor het wel.

Rogier
Gebruikersavatar
martijn rademaker
Berichten: 58
Lid geworden op: 29-01-2004 17:41
Locatie: almere-buiten

24-06-2004 20:35

Een derde hengel bij laten bouwen.

Altijd makkelijk in de nachtelijke uurtjes als de een gebroken is of gewoon als derde hengel op de rodpod als je ergens zit waar je met 3 hengels mag vissen (frankrijk/ amsterdam/purmerend met vergunning)

Gr. Martijn
Gebruikersavatar
Paul van der Weck
Berichten: 34
Lid geworden op: 21-03-2004 13:01
Locatie: Oudenbosch

26-06-2004 08:53

3, wat weinig, als je met deze hengels ook in frankrijk zou willen/ kunnen vissen zou ik er heel hard over nadenken om er 2 te laten bijbouwen. Daar mag je namelijk (bijna) overal met 4 hengels vissen....
Carp Team Holland is a way of Life
Mensen die een vis verplaatsen/ verkopen moeten ze een vloeike dik van de grond opknopen!

polleke
guido berkmortel
Berichten: 1860
Lid geworden op: 25-06-2003 02:00

26-06-2004 09:04

Rogier,

Als je de centen en de mogelijkheid nu nog heb moet je het zeker niet nalaten. Die derde hengel kan altijd nog dienst doen als peilhengel.

Paul,

Jou reactie "wat weinig" is wel erg overdreven............
Iedere hengel extra betekent ook een molen extra, een pieper extra, een swinger extra, extra brede buzzerbar etc. etc............
En vergroot het nu echt je vangkansen?????????????????



Mvrgr Guido
Gebruikersavatar
Paul van der Weck
Berichten: 34
Lid geworden op: 21-03-2004 13:01
Locatie: Oudenbosch

27-06-2004 11:13

Guido, dat "wat weinig" is bij ons maar een uitdrukking, maar ik weet dat, in Frankrijk, een vierde hengel zeker geen overbodige luxe is en dat het zeer zeker je vangst kansen vergroot als je de mogelijkheden maar benut. En inderdaad is het natuurlijk zo dat je een hoop zaken zult moeten aanpassen en dat daar een hoop eurootjes mee gemoeid zijn.
Maar ik ben van mening, als je financien etc. het toelaat, je daar heel goed over na moet denken.
Eenieder moet het bekijken vanuit zijn/ haar oogpunt en situatie en die is voor iedereen verschillend!
Dus Rogier, als je niet of nauwelijks naar Frankrijk of andere verwegiestan landen gaat en alleen maar in NL of belgie vist dan is die 3e hengel nooit verkeert, maar als je vaak naar Fr gaat zou ik zeker de gedachte van die 4e stok meenemen.....
Carp Team Holland is a way of Life
Mensen die een vis verplaatsen/ verkopen moeten ze een vloeike dik van de grond opknopen!

polleke
jochem L van den oetelaar
Berichten: 148
Lid geworden op: 05-12-2003 01:00
Locatie: udenhout

27-06-2004 15:02

ik zou er niet eens over na denken maar gewoon 1 of 2 bij laten bouwen.
het is mooi mee genomen als je er en keer een bij kan leggen :lol:

m.v.g
Rogier van der Vaart

27-06-2004 19:55

Bedankt voor jullie reacties.

Ik denk dat ik morgen Co Sielhorst maar eens ga bellen om een afspraak te maken om er een bij te laten bouwen.

Rogier
jochem L van den oetelaar
Berichten: 148
Lid geworden op: 05-12-2003 01:00
Locatie: udenhout

27-06-2004 19:58

goeie keus
veel plezier er mee.
zou je voor mij kunnen vragen wat het kost om 3 sportex specimen blanks af te laten bouwen???
alvast bedankt!!
mvg jochem
Rogier van der Vaart

27-06-2004 20:10

Jochem,

Ik heb vorig jaar zelf voor Harrison gekozen en destijds ook blanks van Sportex in mijn handen gehad en volgens mij waren deze toen 275 euro en kwam daar de prijs van sic-ogen nog bij.

Anders moet je 'm even bellen 0345-516528

Rogier
Plaats reactie