wat voor een tent heb ik ?


Plaats reactie
Gebruikersavatar
Bertil Siegers
Berichten: 247
Lid geworden op: 08-02-2002 01:00
Locatie: drenthe

09-06-2004 22:38

Hoi

Ik heb een tent een paar jaar geleden overgenomen van iemand in ruil voor wat anders. Nu wil ik hem af een toe gaan gebruiken omdat mijn oude nubrolly het heeft begeven en heb hem eens opgezet. Hij is merkloos maar volgens mij niet slecht, ik denk dat ie een jaartje of 5 oud is.
Je moet eerst met twee van die kampeerelastiekstokken de binnentent opzetten(soort van oval shelter idee) je kunt daarna de buitenkant er overheen gooien en met twee dunnere stokken plaatsten. De deur is zonder raam en boven de deur zit een flapje om de regen tegen te houden. De stof aan de binnenkant voelt wat rubberachtig aan en de naden zijn met een rubberlaagje afgedekt. Ook zit er in de tent een afritsbaar grondzeil met groffe rits..(blauw..gamma..dekkleed.materiaal).
Oja de voorkant zit met een groen kanvaslint aan elkaar zodat de binnentent niet te wijd komen te staan..

Een heel verhaal, maar was gewoon even nieuwsgierig wat voor een tent ik me heb laten aansmeren voor weinig :wink:

Wie kent deze tent ?

Mvg Bertil Siegers
Gebruikersavatar
robert grootenboer
Berichten: 622
Lid geworden op: 11-10-2003 02:00
Locatie: Willemstad

10-06-2004 18:46

Me maat had eerst ook zo tent. Er stond bij hem ook geen merk op maar ik weet nog wel dat hij die bij de bristol had gehaald. Tentje was wel redelijk maar iets te klein voor ons 2en.

mvg,

robert.
Als julie me missen ben ik op het mooiste water van nederland aan het visse!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Klaas van den Herik
Berichten: 4624
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

11-06-2004 15:31

Plaats reactie