nieuwe fox pods


Plaats reactie
Gebruikersavatar
benjamin Mazereeuw
Berichten: 1141
Lid geworden op: 09-09-2002 02:00
Locatie: Enkhuizen NH
Contacteer:

31-05-2004 22:55

ik heb dus net de catalogus van fox 2004 binnen en ik kijk es naar de pods want ik denk dat ik er een gaat halen.
maar er zti wel vbeel plastic aan ik weet niet of dat erg stevis is ik zelf zat te denken aan de xpod plus dan ken ik tenminste nog wat verstellen maar graag uw mening over dit plastic sluiting geheel :D
Meer is beter
Beer van een meter
-------------------------------
Rookworst zonder R is ook worst
Xavier Hacking
Berichten: 336
Lid geworden op: 07-03-2003 01:00
Locatie: Stein(lb)
Contacteer:

31-05-2004 23:22

ik heb zelf een europod van fox, en ik heb na 3jaar geen problemen gehad met de sluitingen
mt vr gr xavier
The Carphack strikes back @ http://www.carp-freaks.com !
Gebruikersavatar
Viktor van Ophuizen
Berichten: 1424
Lid geworden op: 16-10-2002 02:00
Locatie: omgeving nijmegen

01-06-2004 00:05

de uitingen hierover lopen uiteen
ik ken een winkelier die zelf 3 skypods in 1 jaar versleten heeft,hij zeurde over de plastic sluitingen,die zouden meteen afbreken :o
nu heb ik zelf zo'n sky pod en heb geen last van.
het ligt er natuurlijk ook aan hoe je met het materiaal omgaat.
mijn ervaring met de plastic sluitingen zijn dus helemaal toppie.

mvg

viktor
Gebruikersavatar
Koen de Been
Berichten: 1882
Lid geworden op: 10-02-2004 19:08
Locatie: Wosterhout

01-06-2004 09:19

Hey Viktor,


Ik heb zelf geen persoonlijke ervaringen met Fox pods maar die ervaring die ik ermee heb zijn helaas niet goed..... :cry:
Een vismaat van me heeft een Europod en zoals andere ook al aangeven zijn de plastic stukken/sluitingen zeer slecht! Afbreken, verbuigen, speling op de koppelstukken en noem maar op! :cry:
Al zien de Fox-pods er zeer mooi en stabiel uit, de levensduur valt vies tegen voor dat geld.....maar het is ook natuurlijk zo hoe je met je materiaal omgaat!
Als Fox nu meer met RVS materialen gaat werken dan zal ik nog kiezen voor een Fox-pod....Maar helaas!

Daarom ga ik kiezen voor een stabiele,stevige en veelzijdige rodpod van Solar!! :D :P
Vriendelijke groet,

Koen de Been
Plaats reactie