PC aanbod Kruidvat


Plaats reactie
edwin siol
Berichten: 364
Lid geworden op: 03-11-2002 01:00
Locatie: Voorhout
Contacteer:

15-05-2004 11:55

Heren forum gebruikers

Ik heb nogal wat problemen met het bijhouden van een secretariaat van het CBB van de KSN. Ikzelf werk op een Mac, en al die andere zijn zo eigenwijs met een PC te werken.

Benodigde werkzaamheden hierin zijn: spreadsheet verwerking, tekstverwerking en het maken van PowerPoint presentaties.

Logisch dat ik dus eigenlijk met windows moet werken, daar ik niet in het bezit ben van een werkende Office-versie voor MacOS X (systeemversie mac)

Mijn vraag luidt:

Wie heeft deze wel voor Mac? (grote voorkeur!!)

Anders zat ik te denken om de PC te gaan kopen welke alhier bij het kruidvat wordt aangeboden voor 699 EURO inclusief flatscreen en DVD brander. Gegevens heb ik effe niet.

iemand een mening over het verstandige omtrent deze eventuele aanschaf?

ed
Humphrey Paap
Berichten: 198
Lid geworden op: 03-07-2002 02:00

15-05-2004 17:52

Als ik jou was zou ik lekker op de Apple blijven werken en op de een of andere manier Office voor Mac zien te bemachtigen. Een studentenversie kan je volgens mij voor nog geen 200 Euro kopen. Voor de standaardversie moet je volgens mij wel een Euro of 500 neertellen.

Humphrey
Gebruikersavatar
Bas Goorhuis
Berichten: 260
Lid geworden op: 27-10-2002 02:00
Locatie: Twente

15-05-2004 18:01

Een studenten versie kun je alleen kopen (en mag je ook alleen gebruiken in je studie tijd, daarna is de licentie niet geldig) als je aan kunt tonen dat je student bent.
edwin siol
Berichten: 364
Lid geworden op: 03-11-2002 01:00
Locatie: Voorhout
Contacteer:

15-05-2004 18:24

heren

Ik heb hem alsnog maar aangeschaft.

Feit is gewoon dat op het gebied van software voor mac der gewoon niets te krijgen is. Heb de nieuwe PC nu een twee uurtjes draaiende, en heb nu al bijvoorbeeld Photoshop 7.0 werkende, dreamweaver, premierre, office, pagemaker noem maar op zal ik vandaag nog wel draaiende krijgen.

Mac mag een super stabiele computer zijn. Het aanbod aan software is te ver verstopt in sumiere newsgroepen etc.

Feit is wel dat voor windows, bijvoorbeeld maar via kazaa, in een halve dag alle software te pakken is die je maar kunt bedenken....

Niet dat ik dat doe, ik ben een nette jongen en koop mijn software.
Billie mag best nog wel wat centjes aan mij verdienen nietwaar? Zoveel heeft hij nou ook weer niet ;o)

thanks voor het antwoorden
groeten ed
Gebruikersavatar
Bas Goorhuis
Berichten: 260
Lid geworden op: 27-10-2002 02:00
Locatie: Twente

15-05-2004 19:28

Dat is gewoon een feit. Dat qua de software.
Plaats reactie